וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד השחקניות המתערטלות

וואלה! סלבס

12.10.2012 / 2:53

לקבל פיסה מהן זו לא משימה קלה, אך אי אפשר לגנוז את סצנות העירום שלהן. וואלה! סלבס מגישה לכם כמה מקטעי ההתערטלות שיעלו את חום גופכם לטמפרטורות לא מוכרות

המתערטלת: קייט וינסלט

איפה חזינו: "טיטאניק"

מזג האוויר: עומס חום

דבר החזאי: ליאונרדו דיקפריו, עלם חמודות עם שיער פטרייה אופייני לניינטיז ורזומה בהתהוות, זוכה לבהות בקייט וינסלט מקלפת את חלוקה, וחושפת גוף נשי לתפארת המגדר. הכינו עיפרון וכן ציור.

המתערטלת: ניקול קידמן

איפה חזינו: "עיניים עצומות לרווחה"

מזג האוויר: חם ולח

דבר החזאי: טום קרוז, לפני שאיבד את שפיותו (ואת נשותיו) לטובת הסיינטולוגיה, אחז באחת הנשים היפות בהוליווד – ניקול קידמן. בסרטם המשותף והאחרון, היה כמעט בלתי אפשרי לפצח את פשר הזיווג, קרוז את קידמן/קידמן את קרוז, שכן היא גדולה עליו בכמה מידות, בכל המובנים. זה כמובן לא מנע מהשניים לספק לכולם הצצה לחדר המיטות הרעוע, אך האטרקטיבי שלהם.

המתערטלת: מילה קוניס

איפה חזינו: "ידידים+"

מזג האוויר: התחממות קלה בטמפרטורות

דבר החזאי: למרות שמדובר בקומדיה רומנטית שלא מצליחה להגיע לרמת הסקס אפיל הנשגבת שהפגינה קוניס ב"ברבור שחור", ב"ידידים+" קוניס מסירה הרבה יותר שכבות בד למען חשיפתו של גופה הצנום. היא עושה זאת לצד לצד ג'סטין טימברלייק המייגע, שלא מוסיף הרבה למתח המיני. כן, רק היא נחוצה (ולעיתים גם נטלי פורטמן).

FRIENDS WITH BENEFITS: Movie Trailer. Watch more top selected videos about: Mila Kunis, Richard Jenkins

המתערטלת: קריסטן סטיוארט

איפה חזינו: "On the road"

מזג האוויר: עלייה ניכרת בטמפרטורות

דבר החזאי: ובכן, קריסטן סטיוארט חושפת בוביז לראשונה, בסרט אינדי שצפוי לכבוש גם את מעריציו הזאטוטים של "דמדומים". זה מספיק טוב, לא?

המתערטלת: שרון סטון

איפה חזינו: "אינסטינקט בסיסי"

מזג האוויר: רותח

דבר החזאי: מדובר בסרט קאלט, בו כיכבו שרון סטון ומייקל דאגלס, היא ביאץ' מהגיהנום אשר אי אפשר לעמוד בפניה, הוא פתי עם טסטוסטרון גבוה במיוחד. יחד הם בראו כמה מסצנות הסקס הכי מפורסמות של המאה העשרים. יס, איט איז הוט.

Sharon Stone - Basic Instinct Love Scene. Watch more top selected videos about: Sex

המתערטלת: קייטי הולמס

איפה חזינו: "The Gift"

מזג האוויר: חם מהרגיל

דבר החזאי: בזמן צילומי "דוסון קריק", אי שם בין סוף שנות ה-90 ותחילת שנות האלפיים, קייטי הולמס ניסתה להיפטר מהרפיוטיישן של ג'ואי פוטר, מה שהיווה טריגר מצוין לסצנת עירום פרונטלית. אז הולמס אמנם שמרה על המבט העגמומי של ג'ואי, אבל מי אי פעם חשב שיראה את הולמס טופלס? טוב, אולי רק טום קרוז.

המתערטלת: אנג'לינה ג'ולי

איפה חזינו: "ג'יה"

מזג האוויר: שרבי ולוהט (מומלץ לצאת לנשום אוויר במדינה שכנה. או שלא)

דבר החזאי: אנג'לינה ג'ולי נכנסה לנעליה הסוררות של ג'יה קרנג'י, והמחיזה יחד עם אליזבת מיטשל את מערכת היחסים הלסבית של הדוגמנית הג'אנקית. מדובר בכמה מרגעי העירום הכי מעוררי תשוקה שסיפקה ג'ולי למעריציה, ויכול מאד להיות שבראד, בשגרת ימיו עם ג'ולי, צופה גם הוא בסצנות הסנסציוניות, לפחות מעת לעת. כי בכנות, אי אפשר שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully