וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס מסתכסך עם גווינית פאלטרו

שירות וואלה! סלבס

9.10.2012 / 15:34

חבר טייק דאת לשעבר פתח חזית נגד אחת השחקניות המובילות בהוליווד, גווינת פאלטרו, כשאמר בקול רם שלבתה, אפל, יש שם מטופש. וואלה! סלבס כבר לא מלאכית

אופס, גם חברי להקות בנים מהניינטיז עושים טעויות: רובי וויליאמס הזמין את גווינת פאלטרו ובעלה, סולן קולדפליי, כריס מרטין, למפגש אינטימי בביתו, אלא שהמפגש התמים הסתיים במבוכה קלה. וויליאמס קרא לבתם של פאלטרו ומרטין בשם "מלון", במקום בשמה האמיתי, אפל (נו, תפוח). הבלבול בשמות אמנם קל להבנה, אך לוויליאמס זה לא הספיק - הזמר דאג להפוך את העכבר לפיל, ואת המבוכה לסכסוך המוני.

רובי וויליאמס בטקס פרסי הבריטס. Dave Hogan, GettyImages
מזיע את דרכו לתודעה. רובי וויליאמס/GettyImages, Dave Hogan

רובי ידע שהתקרית הייתה לא נעימה, אך הוסיף שמן למדורה: "זה יכול לקרות, כשיש שמות מטופשים כאלו. אתה אמור לחסוך מילדך כאלו דברים", אמר. למי שלא הספיק לשנן את קורות חייו של הזמר, בחודש שעבר הפך וויליאמס לאב טרי, לראשונה בחייו, לילדה בשם תיאודורה רוז. אז, מי מתנדב להניח מראה מול הפרובוקטור?

גווינת פאלטרו במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר במגדל סאנסט, 26מערב הוליווד, פברואר 2012. GettyImages
לא תבוא לעוד מסיבה אצל וויליאמס. גווינת פאלטרו/GettyImages

אם לא די בכך, לאחרונה התראיין וויליאמס למגזין GQ ואמר: "אני אף פעם לא צופה בתכניות שיש בהן שחקנים, אלא רק בתכניות ריאליטי. גרתי בהוליווד עשר שנים, והייתי מוקף בשחקני אופי. אני יכול להבטיח לך, כולם חמורים".

אחרי שסגר חשבון עם פאלטרו ועם שלל שחקני הוליווד, בחר וויליאמס להכות גם באזרחי לוס אנג'לס, כשאמר לעיתון Sun: "לא הייתי רוצה לחנך את התינוקת שלי בלוס אנג'לס, כל מי שלומד בבתי הספר שם הוא פאקינג אידיוט. הם פשוט זן של אידיוטים והם קיימים רק בלוס אנג'לס, זה לא אחד או שניים וזה לא כמו תכנית ריאליטי שבה בוחרים את הגרועים ביותר, אלא כולם כאלו". נו, ואותך ממש ללקק מהאצבעות.


וואלה! סלבס ניסתה לעשות מעצמה משהו שהיא לא, וכפי שאפשר להבחין, זה לא עבד.


רובי וויליאמס משיק ליין ביגוד לגברים

רובי וויליאמס נשוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully