וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט הסודי של קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון

שירות וואלה! סלבס

4.10.2012 / 10:54

רגע לפני שהוא מכריח את קריסטן לענוד את טבעתו, רוב מאט את הקצב, ולוקח את אהובתו הבוגדנית לדייט רומנטי. וואלה! סלבס לא שוכחת

בפעם האחרונה ששמענו על צמד החמד, רוברט פטינסון הטרחן, ממש כמו ב"דמדומים", הציב בפני קריסטן סטיוארט אולטימטום, והפציר באהובתו להינשא לו, שמא לא יאפשר לה לחזור לחיקו. אלא שהדרך לחופה, ככל הנראה, תיעשה בזחילה - לפני שיקשור את חייו בחייה וטרם ההתמסדות (ממנה לא באמת ניתן לחזור מבלי לשנות טייטל), רוב מנסה להשיב את אמונו בקריסטן הסוררת.

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט בסרט "ירח חדש". imdb
די ילדים, די. רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט/imdb

פטינסון, למרות שנבחר להיות הגבר הכי סקסי גם בשנה הקשה בחייו, ממשיך להרפות מכל שארית פאסון שעוד נותרה בו; בסופ"ש האחרון נצפה הזוג המעורער במסעדה הוליוודית, בארוחת גורמה רומנטית. על פי עדי ראיה שהיו במקום, השניים התנהגו כאילו סטיוארט מעולם לא השליכה ראשי שום לעבר הערפד הרגיש, שברה את לבו, והמשיכה את חייה בנונשלנטיות.

מקור שנכח במקום העיד: "רוב וקריסטן היו בארוחת ערב במוצ"ש, החזיקו ידיים, חייכו וחזרו לחייהם הישנים. האורות במסעדה היו כהים וחמים, זה היה רומנטי. הם התלבשו בהתאם למעמד ומדי פעם קפצו לסיגריה בחוץ. לא הייתה מבוכה או מוזרות. ממש כמו פעם".

וואלה! סלבס חשדה שהיא עצמה ערפד, אבל זה עבר לה מיד כשגילתה את ריח השום שבפיה.


רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט בדרך לחופה?

קריסטן סטיוארט: "אני ורוברט נהיה בסדר גמור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully