וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד בגדי הים שיחממו לכם את החורף

וואלה! סלבס

8.10.2012 / 3:23

דבר וואלה! סלבס

אלי ישי אמנם החריב את חיינו עם שעון החורף הישראלי, אך וואלה! סלבס החליטה שלא להיכנע לטרור היהודי, ומעניקה לכם גל אחרון של חום, גל שכולו ביקיני.

ריהאנה

כדי להכניס אתכם לאווירה, בחרה וואלה! סלבס לפתוח בריהאנה: ביולי האחרון רירי הרותחת חשפה את הביקיני המנומר והזעיר שלה, כזה שלא השאיר הרבה מקום לדמיון, וכנראה גם גרם לכריס בראון לאבד פעם נוספת את השליטה באגרופיו הקמוצים. ובכן, שוגר, שיז אאווט אוף יו'ר ליג, מוב און.

ג'ניפר לופז

אם להמשיך בקו הלא-אנורקטי אך כן העסיסי, קבלו פעם נוספת הצצה לבגד הים של ג'ניפר לופז. ג'יי לו אמנם הציגה את הביקיני השחור כשלצדה הטוי בוי, קספר סמראט (אותו קיבלה בספיישל דליברי מהקוגר טאון הקרוב למחוזותיה), אך מסת השרירים של קספר היא לא זו שתמנע מכם לבהות, נכון?

קים קרדשיאן

כל זמן בו קים קרדשיאן מבלה עם בגדים שמכסים את עורה החשוף, הוא זמן טראגי, לפחות עבורה. מלכת הטראש ניזונה מהמבטים השקועים של גברברי היקום, ולכן, גם לה מגיעה חלקת ביקיני. אז, להלן פנייה הכרחית, תלו את מבטכם בתמונה והישמרו מפתילו הקצרצר של קניה ווסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מלאני בי

מלאני בראון אמנם הפסיקה לככב על מסכי ה-MTV, אך גם בחלוף 15 דקות תהילה, פליטת הספייס גירלז לא מניחה לגופה החטוב. את רוטינת האימונים קשה לפספס. כידוע, כבר לא מדובר בנערה מתבגרת שעורה נחלש תחת כוחה של גרביטציה, אלא באישה שמקפידה לשמור על פיגורה משומנת.

קייט מידלטון

לו היה מדובר בבגד ים, הכל היה נראה קצת אחרת עבור קייט מידלטון, כי במקרה של הדוכסית מקיימברידג', נעדרה נוכחותו החשובה של הביקיני. קייט נאלצה לספוג, בעל כורחה, את החיוך המסופק של כל מי שהצליח לשים את ידו בתמונות הנחשקות, אותן תמונות בהן צולמה טופלס.

פריס הילטון

את היורשת, פריס הילטון, ראינו כבר בכל מני וריאציות. אך למען ההגינות, גם בפעם המי יודע כמה, זה לא יכול להזיק. בחודש האחרון הציגה פריס את הבויפרינד הנוכחי, זה שאוחז בגופה הצנום, והיא עשתה זאת בטופ ורדרד, אליו אי אפשר להישאר אדישים. מוכנים לקבל פיסת הילטון?

בר רפאלי

כן, גם לבר רפאלי מגיעה משבצת במצעד הפרידה מהקיץ, הרי רוב עיסוקיה, כשציון ברוך לצדה או לא, מתרכזים בחו"ל. את הביקיני הפרטי שלה, מדגמנת בר בעיקר לאינסטגרם, רק כדי שלכולנו נוכל להגיח בקליק קצרצר. אז קבלו אותה, בצעדי ג'יזס קרייסט, ובביקיני קטנטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully