וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה מתמזמזת עם כריס בראון

שירות וואלה! סלבס

3.10.2012 / 10:55

לא ברור מה גורם לריהאנה להימשך לבראון כאילו היה הקרקע הכי בטוחה באזור, אבל היחסים המורכבים של השניים לא עוצרים באדום. הפעם זה נגמר בחדר מלון. וואלה! סלבס גלגל הצלה

האם ריהאנה החליטה לתת צ'אנס נוסף לכריס בראון? אחרי שצייצה בטוויטר מילים חמות לבראון, לקראת השימוע אליו זומן בבית המשפט ("מתפללת בשבילך בייבי"), ולא נמנעה מאירועי עבר כאלו ואחרים שמצביעים על תסמונת האישה המוכה, ריהאנה נתפסה השבוע בנייט-קלאב ניו יורקי כשהיא מתמזמזת עם האקס האלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריכה תזכורת נוספת? ריהאנה, כשהייתה צמודה לכריס בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים, בראון הגיע למועדון בשעות הלילה המאוחרות והתיישב באחד השולחנות. ריהאנה, שהגיעה גם היא לאותה הילולה, קצת אחרי בראון, התיישבה בקרבת מקום - בשולחן משלה. העסק התחמם כאשר כריס החליט להצטרף לריהאנה: השניים החלו להתמזמז, נפטרו משכבות מיותרות של בגדים ושלחו ידיים לעבר העור החשוף.

עדי ראייה שהיו במקום מספרים שבראון עזב את המועדון רגע לפני ארבע בבוקר, מלווה בריהאנה. מעבר לכך, דיווחים נוספים הגיעו באשר לבוקר שאחרי; ככל הנראה כריס וריהאנה ניסו לחמוק מדלת צדדית של חדר מלון, על מנת שמצלמות הפפראצי לא יוכלו ללכוד את הרגע הנחשק מכל: עזיבת הסוויטה, אחרי לילה משותף. ובכן, תכסיס הדלת האחורית לא עבד במקרה הזה.


וואלה! סלבס הייתה מתמזמזת עם האקס, אם רק היה לה אחד כזה.


ריהאנה לכריס בראון: "מתפללת בשבילך בייבי"

אומייגוד: בראון קעקע על הצוואר את ריהאנה המוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully