וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: מצעד הפנטזיות הלוהטות של וואלה! סלבס

ג'ייסון דנינו הולט

3.10.2012 / 9:23

אם בעבר היו משלמים על כל תמונת פפראצי לא מעט מרשרשים, הרי שהיום, בעידן האינסטגרם, פייסבוק וכל מה שביניהם, התמונות כבר לא שוות ערך, מהסיבה הפשוטה, שהסלבס מצלמים את עצמם ומשתפים את כל העולם ואישתו. ובכל זאת, לעומת העולם הגדול, בישראל השמרנית, המפורסמים עדיין שומרים על איפוק בכל הנוגע לתמונות. אז ג'ייסון דנינו הולט החליט להביא לסלבס המקומיים מספר דוגמאות לאיך עושים את זה באמת.

נינט, תעשי ביונסה

המקור: ביונסה ההורסת מנפנפת בבלו אייבי הקטנה והחמודה שלה בכל מיני חופשות אקזוטיות על יאכטות מפוארות

הפנטזיה: המלכה האם - נינט ויורשת העצר לבית משפחת טייב- לוי, עושות שופינג בדיזינגוף בזמן שהרכב חונה על אדום לבן, שוברות גיטרות על הבמה בבארבי ועושות שבת אצל סבתא מרסל בקרית גת

גל גדות, תעשי ליידי גאגא

המקור: ליידי גאגא מוכיחה לעולם כולו שהיא לא שמה קצוץ וחושפת את גופה הבוטילישסי, רגע אחרי שכולם מדווחים על העלייה הדי מוגזמת שלה במשקל

הפנטזיה: גל גדות, אותה אחת שכולם מעבירים ביקורת על הרזון המטורף שלה, מפנקת אותנו בפפראצי בו היא נצפית בולסתת המבורגר, סטייק וצ'יפס ולסיום, רק בשביל שנרגיש שבאמת יש צדק בעולם, היא מקנחת בקרם ברולה מפנק. אה כן, אם אפשר לקרוא לוואלה! סלבס שזה קורה, סתם כי בא לה להצטרף לארוחה המשמינה.

יונית לוי, תעשי ריהאנה

המקור: הזמרת הכי מופרעת של תעשיית המוזיקה, ריהאנה שמה, מגיעה להופעה כאחת העם, אלא שבמקרה שלה זה נגמר כשהיא יושבת על כתפיו של המאבטח, כשאבקה לבנה נחה לה על פדחתו. אם לא די בכך, השובבה העלתה את התמונה לאינסטגרם שלה וגרמה לטרפת ברשת.

הפנטזיה: מלכת הקרח האולטימטיבית, יונית לוי, מגיעה להופעת רוק בפארק הירקון, מבינה שעם כל הכבוד לדסק החדשות, היא צריכה להתפרק, חולצת נעליים, מטפסת על כתפיו של עידו רוזנבלום (כי מי צריך שומר ראש כשיש לך גבר כזה הורס?) ועושה את מה שהכי אסור לה לעשות. מה? תפנטזו לבד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מרגול, תעשי מדונה

המקור: אחרי שעלתה לבמה עם חזיית שפיצים, פרסמה ספר סקס ודיברה בחופשיות יתרה על חיי המין שלה, מדונה מחליטה להראות לכל הליידי גאגאות למיניהן שהיא עדיין כאן, חיה ובועטת, וחשפה פטמה במהלך הופעה.

הפנטזיה: אז נכון, אין לה גוף כמו של מדונה, וגם לא גלאם, אבל היי, מרגלית צנעני היא לגמרי התשובה הישראלית לאסתר שלנו. אז במקום חזייה, אפשר להסתפק בחזיית הנקה ובמקום "אירוטיקה", לא יהיה אחד שיתנגד לשמוע שוב את "עוד יהיה לי" כשהפעם תבקש מרגול מאלוהים שישמור לה על הגוף ההורס. כי כולם יודעים שהדרך הכי טובה להעלים שערורייה, היא פשוט ליצור אחת חדשה

ציון ברוך, תעשה ג'ון האם

המקור: ג'ון האם, האיש שעושה לכל הבנות (וגם לבנים) טוב על הלב ובעיקר שם למטה, מוכיח לכולם שלא סתם הוא מגנט מהלך לבנות המין היפה וחושף, בכוונה או שלא, בליטה מרשימה במיוחד באזור חלציו.

הפנטזיה: אחרי אין ספור שנים של שמועות ואגדה אורבנית אחת שמסתובבת לה בעיר, או יותר נכון במכנסיו של ציון ברוך, הגיע הזמן שגם החבר הכי טוב של בר רפאלי יתהלך במכנס, ישכח את תחתוניו ויראה לעולם, ובעיקר לוואלה! סלבס, האם הוא באמת בורך בעוד דבר מלבד כישרון המשחק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully