וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי ציון ברוך היה רוצה לארח בסוכה שלו?

וואלה! סלבס

1.10.2012 / 12:00

אז לא, לא מדובר בבר רפאלי וגם לא באקס שלה, ליאונרדו דיקפריו. רוצים לדעת את מי ציון ברוך, אסי ישראלוף, גיא אריאלי ושאר הסלבס היו רוצים לארח בסוכה? וואלה! סלבס גיישה

דייב שחר

אחד מהמנהגים היותר פופולאריים של חג הסוכות, הבא עלינו לטובה, הוא אירוח אנשים בסוכה. וכן, לכולכם יש פנטזיה לארח כל מיני אורחים, שסביר להניח שכף רגלם בחיים לא תדרך בסוכתכם. סורי, זה לא אתם, זה הם.

גם לסלבס המקומיים יש כמה פנטזיות, מי יודע אולי חלקם עוד יגשים אותן. מי שבטוח לא יצליח להגשים את הפנטזיה שלו (אלא אם כן יגיע המשיח), הוא ציון ברוך, שחולם לארח את דוד בן גוריון (שיעור היסטוריה קצר: בן גוריון - ראש הממשלה הראשון של ישראל). רוצים לדעת מה פשר הבחירה? הקומיקאי החמוד בסך הכל רוצה לשמח את אביו.

בר רפאלי, ציון ברוך. אביב חופי
אותי אתה לא רוצה לארח? ציון ובר/אביב חופי

לשאר המפורסמים דווקא אין דרישות כל כך גדולות: ג'ייסון דנינו הולט היה רוצה לארח את כל דוגמני ארץ ישראל, אסי ישראלוף היה רוצה לפתוח שולחן עם החבר'ה של נבחרת הפוקר וגיא אריאלי? טוב במקרה שלו הוא קצת נסחף, מוכנים? קחו אוויר: פרל ג'ם, יוני ריכטר, מתי כספי, גידי גוב, ארקדי דוכין ועוד ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אסי ישראלוף. אביב חופי
מחכים לאובמה. אסי ואישתו/אביב חופי

ובסוכה של מי הם היו רוצים להתארח? ישראלוף היה מאוד רוצה להתארח בסוכה של הנשיא אובמה ולא בשביל להשתולל עם מישל, אלא בשביל להגיד לו "עזוב שטויות, מהיום שאתה שם רק בלאגן. שחרר". תכל'ס

וואלה! סלבס הייתה רוצה להתארח בסוכה של משפחת שטראוס. אתם בטח כבר מבינים למה. ברור שבגלל הכיבוד! ברור!

  • עוד באותו נושא:
  • ציון ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully