וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל אלטרנטיבי: ארבעת המינים של וואלה! סלבס

וואלה! סלבס

1.10.2012 / 11:55

לקראת שלומית וסוכתה, החליטה וואלה! סלבס להעניק אלטרנטיבה לארבעת המינים המוכרים לכל. אז, למה דווקא נינט טייב נבחרה להיות ביסקסואלית? קראו בעצמכם

יונית לוי לסבית

הפיגורה: יונית לוי
המין: לסבו, בוצ'ה, נהגת משאית
דבר וואלה! סלבס: כבר כמעט עשור שיונית לוי מנצחת על מצלמות המהדורה המרכזית. יש החולקים על דעותיה הפולטיות, יש שכועסים על דיקציה רעועה בשידור החי, יש שלא האמינו ביכולתה להחזיק שעת חדשות כשלצידה נעדרת דמות גברית. אך ישר לפרצופנו המפקפק, הוכיחה לוי מאין נוטפת כריזמה, ומי באמת לובש את המכנסיים כשזה קשור, ובכן, להכל. בל נשכח את עידו רוזנבלום, הבעל שבצלה, כי מי באמת יכול לעמוד לצד לוי, מלבד אולי, אישה במעמדה. הרי ידוע לכל שנשים חושקות בה, גם כשגלעד שליט שב הביתה, ולוי ענדה את טבעתו של רוזנבלום, הסתובבו להן לסביות מקומיות ובכו על מר גורלן. אין ספק, ליונית יש איכויות דייקיות על טבעיות, והיא לחלוטין צריכה לדאוג לפריזורה חדשה, ולהיכנס לכפכפי שיין הישראלית (ע"ע "ישנן בנות"). נתראה במינרווה. או שלא.

יהודה לוי הומו

הפיגורה: יהודה לוי
המין: גיי, מתרומם, עליז
דבר וואלה! סלבס: אז, יהודה לוי ג'אגר, דע שלעד תהיה הסטרייט הכי מפוספס בקהילת הגייז המקומית. נכון, אתה אוחז באחת הנשים הכי נחשקות בביזנס, ובכל זאת, ידוע לך איזו הצלחה היית מפיק מלילה אחד במסיבה של שירזי? כן, אחרי מספר תפקידים כגיי לוהט ("יוסי וג'אגר", "משפחה") ג'ודה נבחר להיות זה שמסובב את האוחצ'ות במבט חטוף, זה שמרים בשפגאט, החייל האובד בסרט ההוא, שידע את יוסי ותו לא; זו ההזדמנות הנדירה של לוי להרחיב את הרזומה הגאה ולהפוך את יוסי לבר מזל ראשון, ראשון מני רבים. אל דאגה, האוריינטציה המינית החדשה לא תזיק גם לקריירת המשחק, תשאל את אסי עזר. נתראה באוויטה.

נינט טייב ביסקסואלית

הפיגורה: נינט טייב
המין: דו מינית, סקרנית, מתנדנדת
דבר וואלה! סלבס: אילו היה מין נוסף, מלבד נשים וגברים, היא הייתה כובשת גם את הטייטל המשולש. לנינט טייב, מלבד המניירות הפסאודו נדרשות, יש את כל מה שנחוץ על מנת להצית בכולם/ן את הליבידו. בלוק אפל ושחור, עלולה הרוקסטאר לצוץ בפנטזיות גבריות ונשיות, למקסס בין ההורמונים ולעשות בנו כל העולה על רוחה. כן, יש לה כוחות אופל שלא פסחו על אף מגדר. אז נינט, זה הזמן לשלוף את גיטרת הג'אזמאסטר שלך ולהשיג בפריטה אקראית (גם אם לא בוירטואוזיות) כל אדם בו חשקת (במיוחד את וואלה! סלבס); ללא הבדלי מין, דת או גזע. נתראה ברוגטקה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

גל אוחובסקי סטרייט

הפיגורה: גל אוחובסקי
המין: סטרייט, נורמלי
דבר וואלה! סלבס: מדי שבוע עולה עוד האשמה (בין אם זה נכון או לא) לגבי הרוטינה התמוהה של אוחובסקי להוציא דמות ציבורית מהארון, במלוא הכוח. כן, מספיק לקרוא טור אחד של הפעיל הגאה, ולהיווכח. מכיוון שאוחובסקי מעולם לא הולקה על הרגלי האאוטינג שלו, וואלה! סלבס החליטה שזה הזמן לשלוף את הגזר; אוחובסקי נידון לחיים סטרייטים נטולי שיק, או בווריאציה האטרקטיבית יותר: חיי גיי בתוך ארון שכולו הוויה סטרייטית. אאווץ'. אך אל דאגה, אוחובסקי לא ינעל שם לעד, וואלה! סלבס תכה על חטא, תשלח זרועות ארוכות ותשלוף את הגל מהארון, גם אם הדבר ידרוש ביקור בפלקה. נתראה שם, ככה סתם, בשביל הסיפוק שבאאוטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully