וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן הת'אווי התחתנה

שירות וואלה! סלבס | צילום: SPLASH

30.9.2012 / 10:07

הכוכבת ההוליוודית היפה ובן זוגה אדם שולמן נישאו אמש בטקס צנוע על החוף בקליפורניה, בנוכחות 150 מוזמנים בלבד. וואלה! סלבס רואה לבן

לא ברור אם אלה הימים האחרונים של הקיץ או משהו אחר באוויר, אבל כמות החתונות שפקדו את הביצה בימים האחרונים שוברת שיאים. עכשיו, אפשר להגיד מזל טוב גם לשחקנית אן הת'אווי, שהתחתנה אמש (שבת) עם בן זוגה בארבע השנים האחרונות, השחקן ומעצב התכשיטים אדם שולמן.

אן הת'אווי. splash
שיהיה במזל/splash

השחקנית הסקסית מ"עלייתו של האביר האפל", אמרה לשולמן "איי דו" בחתונה קטנה על החוף בביג סור שבקליפורניה, בנוכחות 150 בני משפחה וחברים. הת'אווי בת ה-29 ושולמן (שגדול ממנה בשנתיים) התארסו לפני כמעט שנה, כשהוא העניק לה טבעת שווה עם יהלום שישה קראט שכנראה עיצב בעצמו. אחר כך, השניים בחרו אחוזה פרטית על החוף, השחקנית היפה לבשה שמלה לבנה ונוחה שעיצב לה "החבר הקרוב" מבית האופנה ולנטינו, ובשעות אחר הצהריים, עם השקיעה, התקיים הטקס והחתן כבר הורשה לנשק את הכלה.

עיצוב האירוע אם תהיתם, הושפע לפי הדיווחים מחיק הטבע האהוב על בני הזוג, עם הרבה עצים וענפים מן הצומח שהובלו במיוחד למקום והשתלבו באווירה הנוחה של החוף החמים. כל עוד באטמן לא הפריע להת'אווי הנרגשת, זו כנראה היתה אחת החתונות הצנועות שהוליווד ראתה בשנים האחרונות.

וואלה! סלבס היתה שמחה לתת צ'ק, אבל הוציאו נגדה צו הרחקה מהחוף אחרי שראו אותה בבגד ים.

אן לא לבד: מצעד החתונות השוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully