וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא: "אני סובלת מהפרעות אכילה"

שירות וואלה! סלבס

27.9.2012 / 10:44

למרות שעלתה במשקל לאחרונה, הזמרת פרסמה תמונות חדשות שלה בתחתונים מינימליים וחשפה שהיא סובלת מאנורקסיה ובולמיה מאז שהיתה נערה. וואלה! סלבס בורן דיס וויי

עבר כבר יותר מדי זמן מאז הפעם האחרונה שראינו את ליידי גאגא, זמרת ומפלצת תהילה, בלי בגדים. כלומר, הרבה זמן יחסית לגאגא עצמה. אחרי שכל העולם צחק עליה כי הוסיפה למשקלה לאחרונה קילו או שניים (או חמישה), הזמרת הרגישה שהיא פשוט חייבת לשתף את כולנו בעוד כמה תמונות שלה בחזייה ותחתונים, אבל הפעם בתוספת מסר חשוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאגא מציגה: לא פרו אנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליידי גאגא, שהודתה לאחרונה בראיון שעלתה יותר מ-10 קילו, פרסמה באתר המעריצים תמונות שלה בלנז'רי צהבהב, בליווי הכיתוב "בולמיה ואנורקסיה מאז שהייתי בת 15". מה זה אומר? שכמו הרבה כוכבת הוליוודיות, גם היא כנראה סובלת מהפרעות אכילה, ואפילו סיפרה שהחליטה להרים קמפיין חדש לעידוד מודעות לנושא בשם "בודי רוולושן" (מהפכת הגוף וכאלה).

אגב, גאגא בת ה-26 כבר פטפטה על הנושא בעבר כשגילתה שסבלה מבולמיה בתקופת התיכון, אבל הפסיקה כשהבינה שזה פוגע בקול שלה. דימוי גוף או לא, לא ברור למה הליידי היתה חייבת להצטלם דווקא עם הפאה של איימי וויינהאוס המנוחה, היא לא יכלה לחבוש עוד אקווריום או קופסת שימורים או משהו?


וואלה! סלבס הצטלמה פעם בתחתונים והעלתה לרשת, אבל זה נגמר בתלונה במשטרה.


ליידי גאגא יוצאת נגד האפיפיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מהזווית הזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully