וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הבתים הכי שווים של הסלבס

וואלה! סלבס

30.9.2012 / 10:30

לכבוד החג, וואלה! סלבס ושלומית (זו שבונה סוכה!) הניחו את הלולב והאתרוג בצד, אבל רק כדי לבחון כמה מהבתים המושחתים ביותר של כוכבי הוליווד, שמפוזרים ברחבי אמריקה. יושבים בסוכה? ראו הוזהרתם: אתם עומדים לצפות בכמה אחוזות פאר שיעיפו לכם את הסכך.

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט

יש מישהו בבית? רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט, כשעוד גרו יחד.

שכונת המצוקה: שכונת בל אייר הנוצצת.

מילה משלומית: הבית הפרטי שבו העביר צמד הכוכבים את הזמן שבין צילומי "דמדומים" (כלומר, עד שקריסטן נתפסה בוגדת) משקיף על אגם סטון-קניון וכולל כמה פינוקים כמו אמבטיית ענק עגולה, חלונות פנורמיים ואולי איזה תחתון של הבמאי הבוגדני, ששכח שם במקרה.

משפחת בקהאם

יש מישהו בבית? ויקטוריה, דיוויד ושאר ילדי משפחת בקהאם.

שכונת המצוקה: על חוף מבודד בלוס אנג'לס.

מילה משלומית: בית הקיץ החמים של הבקהאמים, מקום החופשה של דיוויד וויקטוריה, כולל ארבע קומות, שלוש מרפסות עם נוף לים ושיק לבן מינימליסטי. הכי שווה את החמישה מיליון דולר. אה כן, תמיד יש את האופציה שויקטוריה שכחה כמה בגדים בארון המטורף שלה.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

יש מישהו בבית? בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי ושבט הילדים שלהם.

שכונת המצוקה: שכונת לוס פליז שבהוליווד.

מילה משלומית: לא רק שהבית האמריקני של בראנג'לינה מספיק להמוני הילדים שחיים איתם, אלא שהוא כולל גם מדשאות ענק, בריכה שנבנתה בין העצים וביתן אורחים בגודל שמתאים למשפחה נוספת. השמועה אומרת שאם תחפשו טוב טוב, יש סיכוי שתמצאו גם כמה פלסטרים משומשים של ילדיה, אותם היא שומרת בקנאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ג'ניפר אניסטון

יש מישהו בבית? ג'ניפר אניסטון והארוס, ג'סטין ת'רו.

שכונת המצוקה: בוורלי הילס היוקרתית.

מילה משלומית: תמורת 42 מיליון דולר תוכלו לגור בבית הפאר שעוצב מחדש לחלוטין על ידי אניסטון, וכעת מוגדר כ"גן עדן נוסח אסיה בלב לוס אנג'לס". בריכה עם נוף של 180 מעלות אינקלודד. מ י יודע אולי גם תמצאו שם כמה בובות וודו של בראד ואנג'י.

ג'סטין טימברלייק

יש מישהו בבית? ג'סטין טימברלייק והצמודה, ג'סיקה ביל.

שכונת המצוקה: מלהולנד דרייב, סמוך לסנטה מוניקה.

מילה משלומית: הפופסטאר הלוהט ממש אוהב את זה ספורטיבי, לכן הוסיף לאחוזה הדו-קומתית שבבעלותו גם מגרש כדורסל בגודל מלא וגם מגרש גולף קטן, מלבד בריכת הענק שכבר חיכתה לו שם. יש מישהו שיתנגד לגרד את הזיעה של ג'סטין מפרקט המגרש?

סלין דיון

יש מישהו בבית? סלין דיון עם הבעל ושלושת הילדים.

שכונת המצוקה: פלורידה החמימה.

מילה משלומית: הילדים של סלין דיון לא צריכים להתאמץ כדי לבלות בפארק מים, ככה זה כשבבית בשווי 20 מיליון דולר יש לך מגלשות, בית עץ ובריכות שוות יותר מבלונה-גל! מלבד הפארק הרטוב, הם נהנים גם ממגרש טניס וחוף פרטי עם בונגולו. בקיצור, מי שרוכש את הבית שלא ישכח להזמין את וואלה! סלבס למסיבת בריכה, ברור?

סשה ברון כהן

יש מישהו בבית? סשה ברון כהן עם איסלה פישר ושתי הבנות.

שכונת המצוקה: הוליווד האגדית.

מילה משלומית: האחוזה הכפרית של השחקן היהודי עלתה לו 13 מיליון דולר, ואולי נראית גדולה ופשוטה, אבל למעשה כוללת מגרש טניס, כמה מבנים קטנים יותר בין החורשות ובריכה מפוארת. אה כן, תמיד אפשר לצפות לאיזה ביקור פתע של מדונה, שתחשוב שהוא עדיין גר שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully