וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הסלבס המתגלגלים

וואלה! סלבס

25.9.2012 / 10:20

לרגל יום כיפור, או בשמו האמיתי - חג האופניים, קבלו את מצעד הסלבס שמפדלים כל השנה ועושים את זה בפוזות הכי סקסיות שיש. וואלה! סלבס מתפוצצת מקנאה

נינט טייב

במקרה של הרוקרית, היא חייבת לעשות הכל שונה, ולכן במקום להתגלגל לה על אופניים ורודים, היא בחרה להתחדש בקורקינט ממונע. אבל כיאה לדיווה, גם עליו היא ויתרה חיש מהר לטובת המיני קופר המהממת שלה.

רן דנקר

שלא כמו האקסית שלו, מאז שרנצ'וק חזר לו מהתפוח הגדול, הוא החל לטפח את הלוק המוזנח והמרופט. כחלק מהתדמית, הוא גם רכש לו זוג אופניים שבעזרתם הוא מסתובב לו ברחובות תל אביב.

יובל שרף

כיאה למעמדה כאחת הבנות הכי קוליות ומדליקות שיש לעיר תל אביב להציע, שרף חייבת להצטייד באופניים ולא סתם, כאלו עם סלסלת רשת, ממש כמו של פעם. אל תדאגו לפאשנסיטה, זה לא שהיא לא מעודכנת, זה פשוט שהסל הזה נורא אופנתי היום.

שלום מיכאלשווילי

גם במקרה של הצלע השלישית מ'מה קשור', שלום העדיף שלא להזיע יותר מדי בפידולים חסרי כל תועלת, ורכש לעצמו קורקינט ממונע, כזה שייקח אותו תוך דקות ספורות ממקום למקום, ככה שאת האנרגיה שלו הוא ישמור למשחקי הפוצ'יוולי שלו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אנה ארונוב

לא חשבתם שהשורדת עם הגוף הכי שווה באי, קיבלה אותו כמתנה מאלוהים, רק בגלל שהיא יוצאת עם איתי תורג'מן, נכון? מלבד השעות שהיא שורפת בסטודיו לריקוד, אנוצ'קה נפרדת מהקלוריות המיותרות גם כשהיא סתם רוכבת על אופניים.

עידן רייכל

אם יש מישהו שהמציא את טרנד הסלבס שרוכבים על אופניים, הרי שזה עידן רייכל. בכל מצב, בכל שעה, בכל מזג אוויר ובכל אירוע, אתם תמצאו את הזמר ההורס רכוב על אופניים כשהרסטות שלו מתבדרות להן ברוח. הכי שיק

ליהיא גרינר

אם באמת חשבתם שיהיה מצעד בלי הגברת הכי טראשית בתעשייה, כנראה שאתם לא באמת מעורים במה שקורה בביצה. בשנה האחרונה, האישה והפאות הספיקה לרכוש אופניים, לרכוש קורקינט ואז לרכוש שוב אופניים, לאחר שגנבו לה את הקודמים. אל תדאגו, ברור שהיא קיבלה אותם בהנחה, שלא לומר בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully