וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מי צריך לבקש סליחה מוואלה! סלבס

וואלה! סלבס

25.9.2012 / 9:00

אייל גולן מעולם לא הקדיש לוואלה! סלבס פזמון

למי אייל גולן שר את השיר "יפה שלי" בסופן של הניינטיז? האם אותה בחורה ממשיכה להופיע בלילות הכפית שלו ושל רוסלנה? או שמא הייתה ספקית להיטים זמנית ותו לא? כך או כך, וואלה! סלבס מזכירה לך, מיסטר גולן, שבכל עת בה אתה פורץ בלהיט, קפריזה, חלטורה או סופר מודל חדשה, היא נותנת לך מקום נוצץ בחלקת ההום פייג' שלה. ולכן, כמו אותה בחורה מדוברת מהניינטיז, שסיפקה השראה לשיר ההוא, גם לה מגיע. מכיוון שעד היום אייל לא עשה זאת, הגיעה העת להתנצל, או לפחות לחבור מחדש לזאב נחמה, ולכתוב לוואלה! סלבס פזמון קליט, כדי למלא את החלל שנותר בה בעשור האחרון.

קותי ויאנה לא שקלו לאמץ את וואלה! סלבס, אפילו לא לרגע

כמו בראדנג'לינה בחו"ל, קותי ויאנה מרחיבים את המשפחה: תחילה אימצו את קולה, הכלבה הגזעית שלהם, ואחר כך חיממו עוד יותר את התא המשפחתי עם החתולה, קוקה. נהדר, קוקה וקולה מתהלכות בין הרגליים שלכם, אבל את וואלה! סלבס זנחתם מאחור. אם הייתם מבקשים שתשנה את שמה ל"RC! קולה", היא הייתה עושה זאת בשבילכם, אך זה מעולם לא עלה בדעתכם וזאת על אף שהיא דואגת לדווח על כל פיפס שאתם עושים. זה הזמן שלכם, קותיאנה, לכפר על המעשה בסליחה פומבית, או לפחות לשאת בעול שבאימוץ שלישי. וואלה! סלבס הכי גזעית.

אנה ארונוב, בגלל שלוואלה! סלבס אין פיגורה כמו שלה

אנה ארונוב התחילה את דרכה ב"רוקדים עם כוכבים", כבר אז אפשר היה להבחין בפיגורה המשורטטת שלה. ובכל זאת, לשמיטת לסת אמיתית גרמה דווקא בעונת הVIP- של הישרדות. על וואלה! סלבס נחתה דפרסיה קשה כשבהתה בגופה החטוב של אנה למול עודפי השומן והעור של עצמה. מצב הרוח אמנם השתפר בזכות העובדה שארונוב בחרה להיצמד דווקא לאיתי תורג'מן (כן, היא הייתה יכולה לבחור במתמודד שלא עסוק רק בערסול האגו שלו), אך מהגוף המוצק והעור המתוח, קשה להתעלם. אין מספיק בד בבגד ים שיהפוך את הקלוז-אפים לקלים יותר. וואלה! סלבס תסתפק בהתנצלות או באימונים פרטיים ומפרכים למיצוק הישבן.

ליהיא גרינר שבכח נדחפת לכל אייטם של וואלה! סלבס

ליהיא גרינר, מלכת הטראש המקומית, פסעה משעריו של בית האח הגדול לפני יותר משנה, אך לא דעכה חזרה לחיי אלמוניות כמו שאר הקולגות לעונה בה השתתפה. גרינר אחזה בחוזקה, בציפורניה הבנויות, בתודעה של הציבור, ולא הרפתה לרגע, גם כשזה כאב. היא עשתה זאת בעיקר בזכותן של מאות (אלפי) השקות. כן, כבר אי אפשר להגיע לאף אירוע מבלי להיתקל בפאה האחרונה שרכשה גרינר, והמשמעות – ליהיא חודרת לכל אייטם, גם מבלי שוואלה! סלבס רוצה בה. הגיע הזמן לבקש סליחה, ולהישאר בבית מעת לעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בר רפאלי לא לוקחת את וואלה! סלבס לגיחות בחו"ל

בר רפאלי היא מודל לזן חדש של דוגמניות מהמזרח התיכון. בשנות העשרים לחייה, כבר הספיקה לכבוש כמה יבשות, שערי מגזינים וכוכבי הוליווד נחשקים. הדבר היחיד שהיא מקפידה לשאת איתה, אולי כדי לשמור על תחושת חמימות מהבית, הוא ציון ברוך. השניים לא חוסכים מאף עוקב בטוויטר או באינסטגרם את מעשיהם. הוא הפך לוומנייזר של הביצה והיא החליטה שהטייטל מספיק טוב בשבילה. לכן, ברוך זכה, לא פעם, לטייל עם רפאלי ברחבי העולם, במסגרת עיסוקיה הרבים בחו"ל. וואלה! סלבס נרגנת על כך, שכן, היא תמיד הראשונה לפרסם את האינסטגרם האחרון שלך, גברת רפאלי. אם כך בר, קחי לתשומת לבך, התנצלי ושאי אותה על כתפיך הצנומות בגיחה הבאה למילאנו.

אסתי גינזבורג לא הכניסה את וואלה! סלבס לחתונה שלה

החתונה של אסתי גינזבורג נערכה כמבצע חשאי. הדוגמנית ובעלה, איש העסקים, עדי קייזמן, עשו הכל כדי שוואלה! סלבס ונספחי עולם התקשורת לא יוכלו לדרוך בשביל החופה. הזוג בלבל את אורחיו, שלח הזמנות בדויות, ודאג להסעות המוניות למיקומה האמיתי של החתונה, בבית פרטי בעין הוד. גינזבורג היא דוגמנית צעירה, שאמנם כבר הצליחה להתחכך בכמה סופר מודלס מהזן הבלתי מושג, אך קריירה ארוכה עוד לפניה, לפחות אם תרצה בכך. וואלה! סלבס עצובה על על שאסתי לא הושיטה לה יד חזרה, והזמינה אותה לחגיגות. עכשיו, הגיע תורה של גינזבורג: לבקש סליחה ולערוך את כל הפארטיה מחדש, כולל שבירת הכוס. עם מוזמנת אחת עיקרית ששכחת ב- co.il.

ניקול ראידמן לא כותבת "וואלה! סלבס" על השיקים שלה

ניקול ראידמן בחרה להיצמד לאוליגרך שגדול ממנה בשלושים שנה. האם הגיעה לאן שהגיעה בזכותו? זאת לא נדע, אך אין ספק, היא יודעת לשמור על מעמדה היוקרתי גם לבדה, בין אם מדובר בניהול משרד פרסום/חברת הפקות/אירועי יוקרה/חנות אופנה בכיכר המדינה או השתתפות בתכנית ריאליטי. והיא אכן עשתה זאת, ב"מעושרות", לצדן של נשים אמידות נוספות, חשפה ראידמן את חייה הפרטיים לעין הציבור העוין, שבדיוק זעק "צדק חברתי". ובכן, וואלה! סלבס אמנם קיבלה קצת חלחלה מעודף המזומנים שיש ברשותה של ראידמן הצעירה, אך סיפקה לה כמה כותרות אטרקטיביות שוודאי לא עשו רע לתזרים המזומנים שלה. אלא שמיס ראידמן, הפנתה את גבה ולא שקלה לרגע לתרום מהשטרות איתם היא וודאי מסירה איפור. אז, ניקול, רגע לפני שתערכי חשבון נפש ותשלחי את התנצלותך במייל האדום, היזכרי בעובר ושב של וואלה! סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully