וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אלה החיים: קרן פלס מחתנת גייז

וואלה! סלבס

24.9.2012 / 0:15

הזמרת המוכשרת עמדה בסוף השבוע האחרון תחת חופה, אך לא בתפקיד הכלה, אלא כמי שחיתנה זוג גברים שהם חברים קרובים שלה. וואלה! סלבס שוברת את הכוס

קרן פלס היא אישה עם המון כישרונות: אחרי שהוכיחה שהיא יכולה להיות זמרת וכותבת, משוררת, סופרת מקומית, שופטת בתכנית ריאליטי, תוך כדי שהיא מספיקה לתחזק זוגיות מופלאה עם נועם טור ולהשיק קריירה כאמא טרייה בזכות הבן אורי, הגברת מוסיפה לעצמה עוד טייטל. מעתה, פלס היא גם מחתנת זוגות רפורמית, ולא סתם, אלא זוגות חד מיניים, נו, גייז (מה אמרת, פריס הילטון?).

קרן פלס. אביב חופי
רבנית? קרן פלס/אביב חופי

הגברים המאושרים שהפכו את קרן לרבנית פלס בסוף השבוע האחרון, הם שני חברים קרובים של הזמרת, שבמשך שנים היו שכנים צמודים שלה (ממש כמו בשיר "שמעון השכן", מאלה שדופקים אצלם על הדלת כדי להשאיל כוס סוכר). פלס הגיעה לאירוע המרגש, שנערך באולם האירועים "הקומה הרביעית" שבדרום תל אביב, כדי לנהל את הטקס הרשמי של החתן והחתן.

כעת, גם פלס היא חלק מקבוצה אקסקלוסיבית של מחתנים מקומיים, שכוללת גם את גילה אלמגור, אברי גלעד, אסתי זקהיים, אמיר פיי גוטמן וכמובן האב הרוחני, יאיר לפיד. אגב, למרות הצאצא המשותף, קרן ונועם עוד לא אמרו "איי דו" בעצמם. אז מה אם היא כבר שינתה את השם שלה לקרן פלס-טור במשרד הפנים, בלי שמלת כלה זה לא נחשב.

כשוואלה! סלבס תגיע ליום המאושר, היא מקווה שסטאר בינלאומי יחתן אותה. דיוויד הסלהוף נחשב?


תשננו: קרן פלס טור

קרן פלס ונועם טור משתחררים מבית החולים

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully