וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון מציגה בטן הריונית

שירות וואלה! סלבס

19.9.2012 / 11:31

ג'ניפר אניסטון למדה דבר או שניים בחייה, בעיקר בכל הנוגע לשמועות זדוניות, ולכן בפרסומת ויראלית חדשה, היא מראה לכולם שאולי לא כדאי להתעסק עם רייצ'ל. וואלה! סלבס חברה

ג'ניפר אניסטון, זו שלעד תככב, באופן בלעדי, בקטגורית 'שבורת-לב-לאחר-שבראד-פיט-זרק-אותי-לטובת-אנג'לינה-ג'ולי', ממשיכה להוכיח שאי אפשר באמת להפוך אותה לקורבן של שמועות חסרות כל בסיס, והיא עושה את זה בסרטון שכבר הצליח להשתלט על הרשת בשעות האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הסתרת אותה עד כה? ג'ניפר אניסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אניסטון מצליחה לחבק את הפרסונה הציבורית שלה, ובוידאו חדש למשקה האנרגיה "סמראט ווטר", מצולמת כוכבת "חברים" לשעבר, על ידי מצלמות אבטחה, כביכול בביתה, ומציגה בטן הריונית, ילד מגודל וחברות גברברים שמרימה אותה מעלה-מטה כתחליף לאימון כושר אמיתי. פרודיה לגלי השמועות שתוקפים אותה מעת לעת. אין ספק, האישה הזו עוד תגרום לבראד להתהפך במיטתו.

לא מדובר בשיגעון היחיד אליו נסחפת אניסטון בעת האחרונה. כזכור, רק לפני מספר ימים הגיע הדיווח על הסכם ממון מופרך עליו עתידה לחתום ג'ן, בחתונתה עם ג'סטין ת'רו. למרות שיועצים רבים הפצירו בה שלא תעשה זאת, השחקנית החליטה ללכת עם תחושת הבטן שלה, ובכך עלולה לאבד חצי מהונה.


וואלה! סלבס מתכננת לרדת על דלי של גלידה לצד רוס, בראד והמשכו של שובל האקסים העשיר תוצרת אניסטון


למה ג'ניפר אניסטון נתנה לבעלה לעתיד 75 מיליון דולר?

מרגישה בבית: איך נראית הדירה של ג'ניפר אניסטון בניו יורק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully