וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה פרידר מגיבה על פרשת המטריד

נועה רוזין

13.9.2012 / 9:20

אז נכון, היא לא ממש יכולה לדבר על זה, אבל אתם בטח תשמחו לשמוע שהכל בסדר בחייה של הכוכבת. וגם איפה חוגגים כוכבי הפסטיגל את החג? וואלה! סלבס פסטי פסטי גל

צילם - דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

בזמן שכולכם, אבל כולכם, נמצאים בהכנות המטורפות לחג, שוברים את הראש בשאלה המעצבנת 'איזו מתנה לקנות?' ומחפשים את האאוטפיט הכי הורס לארוחת החג, כוכבי הפסטיגל עסוקים בדבר קצת יותר חשוב: חזרות להצגה הכי מדוברת של השנה.

וואלה! סלבס תפסה את הכוכבים רגע לאחר הפרזנטציה הראשונה שלהם מול תקשורת וניסתה לבדוק איך זה באמת עובד שם. "תקופה עמוסה מאוד", אמר אלי פיניש, "אני לא רואה את הילד שלי וזה חבל לי קצת". גם יעל בר זוהר, אחת שעשתה פסטיגל או שניים, אף פעם לא מספיק מוכנה לפרויקט הזה, "אתה אף פעם לא מוכן לזה" היא אומרת, "זה תמיד מכה בך". רק פפצת האנרגיה דנה פרידר לא מתלוננת, "אגדה אורבנית ש'אוי איזה באסה אין לי חיים', יאללה כל אחד עולה לנאמבר שלו וכל השאר זה לשבת ולשחק בפלייסטיישן. או שאתה בכושר או שאנשים אוהבים להתבכיין".

יעל בר זוהר. אביב חופי
אף פעם לא מוכנה. יעל/אביב חופי

אם כבר להתבכיין, רק לפני שבועיים התפרסמו במדורי הרכילות ידיעות על כך שפרידר נפלה קורבן להטרדות של אלמוני, ששלח לה הודעות ואיים לרצוח אותה. בשבוע שעבר, כאמור הוא נעצר. פרידר, שלא רשאית להגיב בנושא, הסתפקה ואמרה "הכל טוב. תודה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דנה פרידר. אביב חופי
אצלי הכל בסדר. דנה/אביב חופי

ואם תהיתם איפה הם יהיו בחג, אז לא, הם לא יהיו בחזרות. את שירי מימון אתם לא תראו נתקעת בפקקים, מאחר והיא טסה עם בעלה לניו יורק. בר זוהר, לעומתה, צריכה לארח 20 איש בביתה ורק אנה ארונוב לא ממש אוהבת לדבר על איפה היא תהיה, או יותר נכון האם איתי יחגוג איתה, "זאת שאלה מאוד קשה. זו שאלה לזוג מאוד קשה, בואי לא נפתור אותה מול המצלמה".

וואלה! סלבס לא צריכה את החג בשביל להזמין לעצמה ארוחה עמוסת קלוריות מהמסעדה הקרובה.

אלי פיניש. אביב חופי
עובד נון סטופ. אלי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully