וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הדרכים של פליט כוכב נולד

וואלה! סלבס | צילום: רונן אקרמן

12.9.2012 / 14:00

פליט כוכב נולד, אור בן ברוך, נכנס בסוף השבוע האחרון במונית וגרם לתאונת שרשרת. הסאגה נמשכה כאשר התגלה שהכוכב לא נושא עימו את תעודת הזהות שלו. וואלה! סלבס חוקרת

נראה שגם חמש דקות על המסך מספיקות בשביל לטעום מהטעם המר של מחיר התהילה. דוגמא לכך היא אור בן ברוך, שלמי מכם שלא זוכר, השתתף בעונה האחרונה של 'כוכב נולד'.

בן ברוך, נסע בשבת האחרונה עם חבריו בג'יפ של אחד מהם, באיזור קריית שמונה, נתקעה החבורה בפקק תנועה, כשהשתחחרה התנועה, החל הכוכב הנולד לנסוע, אלא שאז, השתנועה שוב האטה, במקום ללחוץ על הבלם, לחץ אור על דוושת הגז ונכנס במונית שנסעה לפניו.

לביש מזלו של הילדון, מהדף הפגיעה, נכנסה המונית ברכב שלפניו, שנכנס גם הוא ברכב שלפניו. שנאמר: צרות באות בצרורות, או במילים אחרות: תאונת שרשרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סע בזהירות. אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשיצא אור מהרכב, ולאור העובדה שלא נשא עליו את רישיון הנהיגה שלו, ביקשו הנערים מנהג המונית שישתף איתם פעולה ויגיד שבעל הג'יפ הוא זה שנהג ולא הכוכב עצמו. הנהג לא הסכים לשתף פעולה וביקש את פרטיו של אור.

אם חשבתם שכאן נגמרה הסאגה, אתם קצת טועים. ניידת משטרה שעברה במקום, עצרה והחלה לתשאל את המעורבים בתקרית. לאחר מכן לקחו את בן ברוך לניידת, בדקו שאכן יש לו רישיון נהיגה וביקשו ממנו להחליף פרטים עם נהג המונית. לבסוף, נסע כל אחד לדרכו.

גם לוואלה! סלבס עשו תאונת שרשרת. בפנים. זה התחיל בשפתיים, המשיך לאף ונגמר בבוטוקוס שבמצח.

אור טרגן זכה בכוכב נולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully