וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה התחננה ובכתה אביבית בר זוהר בפני שוטר?

וואלה! סלבס

13.9.2012 / 8:40

אחרי שהתעלפה בסט צילומים לקמפיין אופנה, נעצרה אביבית על ידי שוטר. מה שגרם לפליטת הריאליטי להתחנן בפניו ואף לבכות על מנת שיוותר לה. וואלה! סלבס צריכה מנוחה

אתמול (ג'), לאחר שסיימה אביבית בר זוהר סשן צילומים לקמפיין רשת הבגדים "דיוטי מוטי", חזרה מלכת הטראש לביתה, ברכבם של חברים. החבורה, שכאמור כללה בין היתר את בר זוהר, נסעה ברחוב ללא כניסה בנוה צדק ונפלטה ישר לזרועותיו של שוטר אשר המתין דרוך לעברייני תנועה. במקרה זכה אותו שוטר למפגש מלחיץ עם בר זוהר. על פי דיווחים, אביבית התחננה בפניו, כמעט ירדה על ברכיה, במשך יותר מ-20 דקות והכל כדי להימנע מהדוח. השוטר לא נכנע מהר מדי, אך כנראה שהדרמה קווין הטריפה לו את המשמרת. צ'יל אווט, מיס אייליינר, את הולכת למספיק השקות בשביל להכיל גם את הדוח הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשתי משהו. בר זוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הסיפור הזה לא מספיק ללו"ז מופעי הדרמה של בר זוהר, אז מוקדם יותר באותו היום, עוד בסט הצילומים, פרצה מריבה ענקית בין הסטייליסטית ובין אביבית, עד כדי כך שנאלצו לחתוך את הצילומים ולהפסיק את יום העבודה. התוצאה? אביביתוש התעלפה. מפתיע? לא ממש. מי יכול לעמוד בכל כך הרבה רעש וצלצולים.

הסטילייסטית, מדונה שמש, מסרה בתגובה: "לאחר ההתנהגות של אביבית, ביקשתי לעצור את יום הצילומים ולהזמין לי מונית. לפני שהלכתי אמרתי ליריב נתי שלפני שהוא סוגר לה קמפיינים, כדאי שתלמד להיות בן אדם". אאוץ'

בר זוהר מסרה בתגובה: "הסטייליסטית השרתה אווירה רעה עוד מיום המדידות. לאחר שהיא הלכה, הצילומים נמשכו עם הסטייליסטית של רשת האופנה והלקוח היה מרוצה. הפוסל במומו פוסל".


וואלה! סלבס מתעלפת בכל פעם ששותה את כדורי ההרזיה שלה עם סחוג. ככה היא אוהבת את זה


אביבית בר זוהר וליהיא גרינר ממשיכות בברוגז

אז יאללה ביי: אביבית נפרדה מהחבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully