וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שורדת: אירית רחמים שוב רווקה

וואלה! סלבס

9.9.2012 / 0:20

אחרי שלושה חודשים של זוגיות מלבבת, השורדת במיל' ובן זוגה, איש העסקים אבי בן בסט, החליטו להיפרד כידידים. וואלה! סלבס מציעה כתף תומכת

לידיעת לירון בסיס: אם אתה עדיין רוצה לחזור לגרושה ההורסת שלך, אירית רחמים, עכשיו יש לך הזדמנות לפלס את דרכך בחזרה אל ליבה.

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הזוגיות של רחמים עם איש העסקים אבי בן בסט, עכשיו מספרים חברים כי שלושה חודשים של זוגיות מנקרת עיניים, בהם הסתובבו השניים בכל יעד תיירותי בארץ ובעולם, הספיקו לשורדת עם הפה הכי גדול על האי ולבן זוגה, להגיע להחלטה כי הם מיצו ושעדיף שכל אחד יילך לדרכו. מה שאומר שעכשיו יש עוד רווקה לוהטת בשוק הפנויים פנויות.

אירית רחמים. רפי דלויה
רווקה לוהטת. אירית/רפי דלויה

"הם עדיין אוהבים ומכבדים אחד את השנייה", סיפרה מקורבת לשניים, "ולמרות הפרידה הם שומרים על קשר טוב, אבל החליטו שבשלב הזה, עדיף להם בנפרד. זה לא אומר שאין סיכוי לקאמבק".

כזכור, רחמים הייתה נשואה לכדורגלן לירון בסיס, וביולי שנה שעברה, לאחר 11 שנות נישואין ושני ילדים, החליטו השניים להתגרש. תהליך הגירושין, ארך זמן רב, מאחר והשניים לא היו בטוחים בכך, אך לבסוף הגיעו לרבנות ושמו סוף לסאגה.

וואלה! סלבס אמנם לא עשירה וגם לא ממש אמידה, אבל היא הכי הייתה רוצה לצאת עם אירית רחמים. או לפחות להיות נערת השעשועים שלה.

הדיאטה הסודית של אירית רחמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully