וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותח: לנה דל ריי בעירום מלא

שירות וואלה! סלבס

9.9.2012 / 12:03

לנה דל ריי, השם הכי חם בתעשיית מוזיקה היום, הבינה שצריך לספק את הסחורה והתפשטה לכבוד השער של מגזין GQ והוכיחה שאפשר גם בלי פוטושופ. וואלה! סלבס היי בנטורל

לנה דל ריי, היא ללא ספק אחת הזמרות הכי לוהטות שקיימות בתעשייה. עם קול מרטיט, לוק ייחודי ושפתיים שבא רק לנשק, קשה להתעלם מהפצצה המתקתקת.

עם זאת, הזמרת ההורסת מבינה שעם כל הכבוד ליופי ולמראה, היא צריכה לשחק את המשחק ולשווק את עצמה בדרך שבה כולם, כולל וואלה! סלבס, אוהבים לראות - בעירום מלא.

אחרי שכבשה אין ספור שערים, זכתה דל ריי (26) בתואר הנחשק של מגזין 'GQ' כאשת השנה וסיפקה לעיתון כמה תמונות שיעשו שמח לקוראים, בהן מוצג גופה של הזמרת במלוא תפארתו, מבלי שאלו עברו פוטושופ. באחת התמונות נראית לנה כשהיא יושבת על רצפה, עירומה לחלוטין, רגליה שלובות ומסתירות את אזוריה הצנועים. מותק את גדולה, מותק את יפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטת. דל ריי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך הריאיון למגזין סיפרה לנה על חייה החדשים תחת אור הזרקורים והקרב המתמשך בהתמכרות לאלכוהול: "החיים שלי פאקינג השתנו. מעולם לא רציתי לחיות חיים רגילים, תמיד חיפשתי ריגושים בסתר. אלכוהול היה האהבה הראשונה בחיי, אבל הצד האפל יותר הוא לנצח כל פעם מחדש את ההתמכרות". ספרי לנו עוד, בובה.

וואלה! סלבס מוכנה להתערטל בכל עת, אבל התמונות נדחות אפילו בפוטושופ.


לתמונות נוספות לחצו כאן

פרסום ראשון: לנה דל ריי בקמפיין H&M

לנה דל ריי באלבום ”Born to Die”: כוכבת גדולה, שירים קטנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully