וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שרף חולמת להיות אנה ארונוב

וואלה! סלבס

7.9.2012 / 0:00

גם השבוע וואלה! סלבס דגה לה סלב אחד שענה על כל מה שמעניין באמת. והפעם: יובל שרף שסיפרה על הגבר הכי סקסי שהכירה, פחדים שלה והחלום הגדול. וואלה! סלבס אדומה ולוהטת

צילום: דייב שחר

יובל שרף היא ללא ספק אחת הנשים הכי מהממות שיש לנו בביצה המקומית. אז לא פלא שבעלה המתוק, שלומי שבן תפס אותה, השחיל לה טבעת ושאב לה "איי דו" מהגרון. היא מצדה לא נשארת אדישה ומודיעה שהוא הזכר הכי סקסי שהכירה בחייה. יופי לה.

למי שפספס, שרף המהממת היא ג'ינג'ית במלוא מובן המילה, התכונה הכי מעצבנת שלי היא "שאני חסרת סבלנות, והייתי שמחה לשנות בעצמי את העובדה שאני לפעמים עצבנית מדי".

יובל שרף, שלומי שבן. ניר פקין
הכי סקסיים/ניר פקין

הפחד הכי גדול שלה הוא לא להיות נאמנה לעצמה, אז אם יום אחד תשמעו שהיא הפכה להיות רוקרית, או רקדנית מחול לוהטת (א-לה-אנה ארונוב?) כמו שהיא חלמה לעשות אם לא היתה סלב, תדעו שהיא חולמת ומגשימה.

לפני השינה אין לשרף ריטואלים מיוחדים, ובמקום להתמרח בדבש מלכות וחמאת בוטנים, היא פשוט מצחצחת שיניים. הקללה האהובה עליה היא "ססססאמאק" (עם ס' ארוכה) ואין לה מושג מה היא היתה עושה עם מיליון שקלים.

לוואלה! סלבס דווקא יש ריטואל מרגש לפני השינה: היא מצחצחת שיניים עם רוטב מייפל. ובמקום לירוק היא בולעת. אומרים שזה טוב לשחלות.

גם שלומי ויובל היו בארוחת הערב הסודית של איתי תורג'מן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully