וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי כוכב נולד מגיבים על פציעתה של מורן מזוז

מערכת וואלה! סלבס

5.9.2012 / 11:00

גם את שופטי העונה השביעית, הידיעה על פציעתה של מורן מזוז, הכתה בהלם. בשיחות עם וואלה! סלבס הם מביעים צער ומאחלים לה החלמה מהירה. וואלה! סלבס מתפללת לשלומה

העונה השביעית של כוכב נולד הביאה איתה כמה כישרונות בלתי נשכחים, אחת מהם הייתה מורן מזוז (29), אותה מתמודדת שאי אפשר היה להישאר אדיש לקולה החזק, שהגיעה על אף מגבלת הראייה שלה, וסיימה את דרכה בתכנית בשלבים מאוחרים. אמש נפגעה המתמודדת לשעבר מפגיעת אופנוע באזור פתח תקווה, כעת מצבה אנוש.

מורן מזוז. אלעד וייסמן,
החלמה מהירה. מורן/אלעד וייסמן

שופטי כוכב נולד, שכשזכור פרגנו עד מאד למזוז ותמכו בדרכה הייחודית, התראיינו לפני שעה קלה (ד') לוואלה! סלבס ומסרו למזוז החלמה מהירה.

צדי צרפתי: "כואב הלב. מסכנה שלי. אני בהלם, אחרי השמחה על הרייטינג הגבוה של אתמול, אני מקבל את הבשורה הזו, שמפילה אותי למטה. כואב הלב, באמת כואב הלב. הייתה לה מגבלת ראייה. היא הייתה בחורה מקסימה, אמיצה, מעולם לא נעצרה בגלל הנכות שלה. הלכה נגד הכל. העיזה. התעלמה ממצבה. לא הכרתי אותה אישית. פגשתי אותה לאחרונה והיא נראתה טוב יותר מאי פעם. אהבתי את האומץ שלה. כואב הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

דנה אינטרנשיונל שמעה לראשונה על הבשורה הקשה מוואלה! סלבס והייתה מוכת תדהמה והלם. מי שבדרך כלל יש לה מה להגיד על כל דבר, נשארה ללא מילים וחנוקה: "אני עדיין בשוק מההודעה. זה מקרה עצוב וקשה, אין לי יותר מדי מה להגיד חוץ מלאחל למורן המתוקה החלמה מהירה ולמשפחה שלה שתהיה חזקה. אני מחזיקה להם אצבעות".

דנה אינטרנשיונל. נמרוד סונדרס
דנה אינטרנשיונל/נמרוד סונדרס

גם את צביקה הדר תפסנו, ביום שאחרי הגמר הגדול, כשהבשורה עדיין לא הגיעה לאוזניו: "אוי ואבוי. אני עכשיו שומע על זה לראשונה. שאלוהים ישמור. לא יודע מה לומר עוד".

גל אוחובסקי מסר הבוקר (ד'): " אני לא יודע מה להגיד. תאונות דרכים זה דבר כל כך מיותר ומצער, ובטח במקרה של מורן. אני מאוד מקווה שהיא תצא מזה ותבריא. אני מחזיק לה אצבעות".

גל אוחובסקי. שי אוקנין
גל אוחובסקי/שי אוקנין

גם הקולגה של אוחובסקי, מרגלית צנעני, לא נשארה אדישה לידיעה: "אני עצובה ולא יודעת מה להגיד. זה לא קל לשמוע, אני רוצה לאחל לה החלמה מהירה ושתצא מזה מהר. אני מחזיקה לה אצבעות ומחזקת אותה".

אחד הביצועים הבלתי נשכחים של המתמודדת המוערכת היה לשיר "מה לך ילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully