וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תעשה שאנן דוהרטי בישראל?

וואלה! סלבס | אימג’בנק – GettyImages

4.9.2012 / 11:28

אחרי ג'ון קליז והפרסומת שלו לשוקולד, גם דוהרטי החליטה שהיא רוצה לחלטר בישראל וחברה לאיזו חברת משקפיים. יחי ברית הלוזרים. וואלה! סלבס אבו ארבע

שאנן דוהרטי (או בשמה המוכר יותר, ברנדה), החליטה שסדרת הריאליטי הכושלת שלה בארצות הברית והעובדה שהיא על סף פשיטת רגל מצריכים אותה לפנות לשווקים מעבר לים על מנת לגייס מזומנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה, לא הייתם קונים ממנה משקפיים? שאנן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שהרים את הכפפה היו חברת משקפי שמש ישראלית, שכבר ניסו את הטריק של יבוא כוכבת עבר, וצילמו סופרמודל מתפרקת מהניינטיז לקמפיין. גם הפעם, הסכימו בחברת המשקפיים לפנק את הכוכבת בלא מעט כסף על מנת לגרור אותה לארבעים ושמונה שעות בישראל פלאס צילומי פרסומת.

כזכור, גם השחקן ההוליוודי ג'ון קליז הוזמן להופיע בפרסומת לשוקולד ישראלי משובח אך הודיע שעם כל הכבוד לסוכרים ומזומנים, הוא לא עוזב את ארצות הברית, כך שמי שרוצה את שירותיו, יאלץ להגיע עד ליבשת אמריקה די לקבל אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
געגוגע חניינטיז. שאנון וחברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלו"ז של הכוכבת הדועכת יהיה עמוס ביומיים בהם תשהה בישראל, תחילה דוהרטי תשתתף בקוקטייל חגיגי לרגל השקת קולקציית משקפי שמש, תיפגש עם מעריצים ואז תעניק מספר מצומצם של ראיונות לתקשורת. לקינוח ברנדה במיל' תבקר בנקודות תיירותיות בתל אביב וירושלים.

וואלה! סלבס תמיד חשבה שהיא בכלל אנדרה צוקרמן השמנמנה.

לידיעת דילן: ג'ני גארת בביקיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully