וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נינט בוחרת שמלות כלה

יוני פרוים

4.9.2012 / 0:00

אחרי קמפיין מצליח לחברת סלולר שכלל גלח בלתי נשכח, תפסנו את נינט על סט הצילומים של 'דלתא' ופינקנו את הרוקסטאר במבחר משובח של שמלות כלה. וואלה! סלבס משקשקת מהתרגשות

צילום: אבי כהן עריכה: אמיר קוטיגרו

גם אתם לא יכולים לשכוח את קמפיין הסלולר שעשתה נינט טייב לפני כמה שנים? עכשיו הגיע אחד נוסף, הפעם מדובר בהלבשה תחתונה מבית 'דלתא'. רררר.

נינט טייב. אבי כהן
איך זה בתור שמלת כלה? נינט/אבי כהן

אין מה לומר, הכוכבת יודעת להעמיד את עולם התקשורת על הרגליים למשך שעות נוספות: רק לפני זמן מה הגיעה הבשורה בדבר האירוסין שלה ושל יהודה, אך לטייב זה לא מספיק, ועכשיו היא מככבת בקמפיין להלבשה תחתונה של חברת 'דלתא'. וואלה! סלבס, נשמה טובה שכזו, יודעת שלנינה אין זמן לנשום ובטח שלא לבחור שמלת כלה, אז היא החליטה להפתיע אותה על סט הצילומים עם מספר אופציות של המעצב ההורס רונן פארצ'ה, שכבר תפר את שמלות הכלה של רותם סלע ורוני דואני. טייב, שלמרות התדמית הרוקיסטית שלה, בכל זאת מחוברת לשורשים שלה, שללה מיד את השמלה השחורה וטענה כי דווקא השמלה הלבנה עם הפנינים מצאה חן בעיניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נינט טייב. אבי כהן
כבר אין לה בעיה עם גודל החזייה שלה. טייב/אבי כהן

וואלה! סלבס המשיכה את יום הכיף שלה עם הדיווה ושאלה אותה על מצב החזיות והתחתונים בביתה, טייב בתגובה: "זה מביך, יש לי כמויות מסחריות בבית של תחתונים וחזיות", והוסיפה "בעבר היה לי היה 'אישיו' כשהייתי קטנה עם מידת החזייה שלי, אבל אני ממש סבבה עם זה עכשיו". גם אנחנו.

וואלה! סלבס עדין משתמשת בגוזיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully