וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תחרות בין כוכבות "אלנבי" - מי החשפנית הכי טובה

2.9.2012 / 17:24

רומי אבולעפיה וג'וליה לוי בוקן הגיעו לסיבת הסיום של הסדרה הלוהטת, שם פגשו את המורה שלהן לחשפנות שחשפה: מי טובה יותר עם העמוד. רוצים לדעת מי ניצחה? וואלה! סלבס חמה

אבי כהן

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט


כוכבי "אלנבי", סדרת החשפניות הלוהטת של ערוץ 10 התכנסו למסיבת סיום עונה, במסגרתה הוקרן הפרק האחרון, שישודר הערב (א'). בנות הקאסט, רומי אבולעפיה וג'וליה לוי בוקן, שמסתובבות רוב הזמן על הסט בתחתונים וחזייה (במקרה הטוב), חשפו שסודות המקצוע טמונים בעבודה פיזית קשה שנמשכה זמן רב.

"זה לקח בערך חודשיים של אימוני כושר ואימון על עמוד", מסבירה רומי, שמדי פרק מציגה את יכולות הלאפ-דאנס המגוונות והמפתיעות שלה. היא הוסיפה במבוכה: "יש איזה קטע אחד שזה פשוט...התחת שלי! אני מתכופפת להביא משהו, הפעולה הכי יומיומית, וזה פשוט לא צריך לקרות!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוי בוקן ואבולעפיה עם גיא אריאלי מתוך "אלנבי". יאללה לזירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'וליה לוי-בוקן טענה שהיה לה קשה לראות את שני הפרקים הראשונים, גם בגלל שאביה לא חסך מעצמו את הצפייה, ונחשף לבתו רוקדת ריקודים לגדולים. לוי בוקן גם סיפרה בעקבות תפקידה המסעיר בסדרה, קיבלה הצעות רבות לריקודים פרטיים מאנשים זרים, והודיעה באופן חד משמעי: ריקודים למבוגרים יש רק בחינם - ורק לחבר שלה בבית.

המורה לריקוד של שתי השחקניות, שלימדה אותם לנהל מערכת יחסים אקזוטית עם עמוד, התבקשה לבחור מי מהשתיים טובה יותר ולא התקשתה להכריע. לדבריה: אבולעפיה, היא זו שמשאירה אבק לחשפניות מקצועיות באשר הן, בעוד לוי בוקן, עדייו משאירה מקום לשיפור.

וואלה! סלבס ניסתה פעם לרקוד על עמוד אבל חטפה חררה מהחיכוך.

ג'וליה לוי בוקן על המעבר מבראד פיט לחשפנות ב"אלנבי": ראיון
מורן אטיאס וג'וליה לוי בוקן במועדון חשפנות
רומי אבולעפיה והחבר בשופינג ליום האהבה
אוהבים לצפות ב"אלנבי"? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully