וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: מסכת עינויים בדרך לדייט עם טום קרוז

שירות וואלה! סלבס | אימג’בנק – GettyImages

2.9.2012 / 13:32

השמועות על העינויים שנשים נאלצות לעבור לפני שהן יוצאות לדייט עם קרוז, הפכו כבר לאגדה אורבנית. עכשיו יש "ניצולה" ששרדה את התופת ובאה לספר. וואלה! סלבס טירונות

מכירים את ההתרגשות שיש לפני כל דייט? הפרפרים בבטן? השעות הארוכות שמבלים מול הראי? ובכן, עכשיו תנסו להוסיף לכל זה גם את הלחץ של הכנסייה הסיינטולוגית, חוזים סודיים, איומים בדבר הפצת שמועות על מצבכם הנפשי ושיחות ארוכות על חיי המין שלכם. כיף, אה?

לפי אתר ההאפינגטון פוסט, רגע לפני שטום קרוז התחתן עם קייטי הולמס, הכנסייה הסיינטולוגית מצאה עבור הכוכב החתיך אשה אחרת העונה לשם נאזנין בונאידי, ילידת אירן כמתאימה לתפקיד הכלה המיועדת.

טום קרוז. GettyImages
מי רוצה לצאת עם כוכב הוליוודי? טום/GettyImages

נאזין המתוקה התרגשה עד מאד וכבר דמיינה את חייה באחוזת ענק בהוליווד, אך רק דבר אחד עמד בינה ובין הגשמת החלום האמריקאי האולטימטיבי: מבחני הכניסה של הכנסייה הסיינטולוגית.

רגע לפני שאישרו לאיראנית המבוהלת לצאת לדייט עם הכוכב החתיך, בונאידי נדרשה במשך חודש שלם לחלוק את פרטי חיי המין שלה עם פקיד בכיר בכנסייה. לאחר שהוחלט שלא מדובר במופקרת סדרתית, הורו לה ראשי הכנסייה להיפטר מהגשר בשיניים, להיפרד מהעקבים ולהעלים את הפסים בשיער.

כאילו לא די בכל זאת, הכלה לעתיד חתמה על הסכם סודיות עם הכנסייה שאומר כי אם היא עושה טעות, היא תוכרז על ידי הכנסייה כאדם מדכא. נאזנין עמדה בכל התנאים ואפילו הצליחה לצחזק זוגיות עם קרוז מנובמבר 2004 ועד ינואר 2005, אז הקשר הופסק.

הסיבה הרשמית להפסקת הקשר היתה התנהגות לא מכובדת לראש הכת, טעות בגינה משלחה לחינוך מחדש במרכז הסיינטולוגי בפלורידה. בונאידי ההמומה סבלה ממצוקה קשה והעזה לחלוק את הקושי עם ידיד. מה שכמובן היווה עוד עבירה על חוקי הכת. הפעם העונש היה קצת יותר מחריד והאשה האומללה נדרשה לנקות בתי שימוש עם מברשת שיניים, לקרצף אמבטיות עם חומצה ולחפור תעלות באמצע הלילה.

וואלה! סלבס עברה את אותו הדבר כשרצתה לצאת לדייט עם מנשה נוי.


טום קרוז מתאבל על קייטי

  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully