וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו בייבי: החיתולים של אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

2.9.2012 / 12:22

בזמן שמחירי הדלק מרקיעים וכולם נדרשים להוציא יותר כסף מהכיס, הסלבס זכו לעוד אירוע שופינג בהנחה פלאס מתנה מפנקת להורים שביניהם. וואלה! סלבס מבזבזת

דרי הביצה לא ממש מודאגים ממחירי הדלק, המיסים ויוקר המחייה בישראל. היי, אחרי הכל הם בעיקר נהנים מהנחות סלבס מפנקות ומתנות שימושיות.

אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי, זוהר ליבה. אביב חופי
בייבי בום: זוהר, שלום ואסי בזמן איכות/אביב חופי

חברת האגיס השיקה בסוף השבוע האחרון את חנות הבוטיק של מותג החיתולים החדש שלהם, והזמינו את כל הסלבס שיש להם בספיד דייל על מנת להנות מבגדי מעצבים לילדים בהנחה גדולה ובערכת התנסות של חיתולים על חשבון הברון.

אושרי כהן. אביב חופי
מתאים לו? דוד אושרי והאחיין/אביב חופי

בין הפנים המוכרות שהגיעו להתפנק עם הילדים הקטנים ולהשתזף באור הפלאשים היו גם לינור אברג'יל המהממת שלא מגיעה בדרך כלל לאירועי יח"צ, אך משום מה בחרה באיוונט הזה על מנת להגיח לעוד ביקור מול המצלמות, ועל הדרך רכשה לתינוקות שיש לה בבית בגדים בשווי של כמה מאות שקלים (אחרי הנחה).

לינור אברג'יל. אביב חופי
הפתעה: גם לינור הגיעה/אביב חופי

עוד כאלה שהגיחו היו אושרי כהן, שהביא את אחותו והאחיין הקטן שלו, אסי ישראלוף שהביא את הבן הקטן ואת החבר הטוב, שלום מיכאלשווילי, אביב אלוש, זוהר ליבה והילדים, איגי וקסמן וההאזבנד עתי שולברג, ורד פלדמן והתינוקת, עידן אלתרמן והילד, מורן אייזנשטיין, רוית אסף והילדה, מרב מילר ועוד לא מעט כוכבים שבנוסף לשופינג והמתנות נהנו מסדנת קישוטי קאפקייקס, שערות סבתא, ברד בטעמים ועוד. שיהיה בכיף.

וואלה! סלבס גם כן קיבלה ערכת התנסות של חיתולים. למבוגרים עם מעי רגיז.

כל התעשייה חוגגת עם אסי ישראלוף

עידן אלתרמן, ורד פלדמן. אביב חופי
במקום ללכת למכולת. ורד ועידן מקבלים חיתולים/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully