וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה? איתי שגב המנצח הגדול של הישרדות VIP

וואלה! סלבס | צילום: עומר מירון

30.8.2012 / 9:39

המפגינים נגד סגירת הערוץ, ההיאחזות של תורג’י ואנה זה בזו, הצעד המוצלח של בוקי, וכמובן - המנצח הגדול, איתי שגב - הגמר בתמונות

מנהל הבנק ורופא השיניים של איתי שגב, השורד האחרון של הישרדות VIP, יכולים לנשום לרווחה, היות והכוכב הכי חופר שיש לכם על המסך יפקיד בקרוב צ'ק על סך שבע מאות וחמישים אלף שקלים ויוכל להתחיל לבזבז על מה שחשוב באמת.

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
תכירו: ככה נראה שחי של מיליונר/עומר מירון

שגב, שהגיע לגמר כשהוא חמוש בבתו המהממת אורי ובזוגתו מאיה רוטמן (פליטת "כוכב נולד"), נשאר ללא מילים רגע אחרי הכרזה והצליח להגיד רק שהוא שמח שהקהל לא חלק את דעתם של חלק מהמושבעים והחשיב את הכנות וטוב הלב שלו לחנפנות.

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
מי מתחנף עכשיו? נטלי ושגב חוגגים/עומר מירון

בזמן שעובדי ערוץ עשר וכובי "היפה והחנון" הצליחו לשמור על איפוק והפגינו נגד סגירת הערוץ מהיציע, דווקא הקהל הרב שהגיע למקום, לא הצליח לשמור על איפוק ובשלב מסוים פצח בשריקות בוז לעברו של איתי תורג'מן, שרק צחק במבוכה והסכים להודות שמהלך גניבת הפיסלון של בוקי נאה היה לא פחות מגיאוני, רק כדי שהשריקות יפסקו.

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
מי אמר בוז ולא קיבל? איתי ואנה מדוכאים/עומר מירון

ללא כל צל של ספק אפשר להגדיר את אנה ארונוב בתור המפסידה הגדולה של הגמר הזה. הרקדנית שלא דגלה בקמפיין לעידוד שליחה הודעות טקסט למענה, מצאה את עצמה, לצערה הרב, מודחת כבר בשלב הצבעת הקהל. בניגוד אליה, מי שכן עמלה קשות עבור אהבת הקהל היא לא אחרת מאשר יוליה פלוטקין, שבדרך נס זכתה בתואר "חביבת הקהל" וקטפה לעצמה חופשה זוגית בחו"ל. כן, גם היא היתה בהלם.

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
לא להיות עצובים, זה בסך הכל מיליון. ענת ותומר הקטן מבואסים/עומר מירון

כל השורדים בדימוס הגיעו לעודד את שלישיית הגמר מהבמה, ולצפות בענת הראל מפסידה את החלום לדירה משלה ברגע אחד, אך בלטו בעיקר בוקי שהפציע בחולצה עם מסר חשוב, מייקל לואיס, השורד הכי שברירי על האי, שדידה עם רגל אחת חבושה, לאחר ששבר את הקרסול במשחק כדורסל שגרתי ועזאם עזאם, שהתבלבל וחשב שהלפידים הבוערים הם בעצם משואות של יום העצמאות מה שהצריך אותו לשדוד עוד קצת זמן מסך ולהזכיר למי ששכח כמה הוא תרם למדינה.

למי שתהה, רגע לאחר ההכרזה שגב הודה לכולם והזכיר שאת הכסף שלו הוא לא ישאיר בסוכנויות הרכב, כפי שהבטיח. חבל.

וואלה! סלבס ניצחה פעם בתחרות הרזייה שכונתית בתואר "היחידה שהעלתה את המשקל שכל האחרים הורידו.

גם אייל גולן לא הצליח לעזור לענת הראל לשכנע את המושבעים

איתי שגב: ”אני לא מתחרט על שום דבר”

”הישרדות VIP”: גמר מצוין שמוכיח ששווה להיאבק על ערוץ 10

גמר הישרדות VIP. עומר מירון
אחוות לוחמים. ענת ואיתי רגע אחרי/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully