וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה אל מאחורי הקלעים של "מהיר ועצבני" עם גל גדות

וואלה! סלבס

24.8.2012 / 13:02

מתברר שלא רק אנחנו מחכים לסרט השישי בסדרת "מהיר ועצבני" המצטלם בימים אלו. אמש שודרה בארצות הברית כתבה שלמה מאחורי הקלעים. כן, גם גל גדות שם. וואלה! סלבס מגה סטאר

לכל הנשמות הטובות שזלזלו בתפקיד של גל גדות ב"מהיר ועצבני", אולי כדאי שלא תמשיכו לקרוא. מתברר שההוליוודית הכי ישראלית שיש לא רק הוזמנה להשתתף בסרט השלישי שלה (והשישי בסדרה), אלא אפילו זכתה לתפקיד גדול ושמנמן יותר.

Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy

בכתבה שפורסמה השבוע ב"טודיי שואו" של NBC פורסמו תמונות לוהטות הישר ממאחורי הקלעים לצילומי הסרט הכי פרוע שיש. "הדמות שלי מתפתחת", סיפרה גדות לכתבת שהגיעה לסט הצילומים והוסיפה בחיוך מתוק, "אבל תצטרכו לחכות ולראות". אוף איתה.

אבל מי שכן מפזר ספוילרים הוא במאי הסרט ג'סטין לין שהבטיח יותר אקשן ויותר מכוניות מתפוצצות, "אם בסרט האחרון היו רק 250 מכוניות שהרסנו, אז הפעם יהיו הרבה יותר", הוא מאיים, "ולא רק, יהיו גם דברים באויר שיתפוצצו". אללי!

מתוך "מהיר ועצבני 5". imdb
מתוך מהיר ועצבני 5/imdb

עוד אחד שהתראיין לכתבה הוא דווין ג'ונסון ההורס שסיפר כי למרות הסוף הטראגי עבור הדמות שלו בסרט האחרון, הוא חוזר לסיבוב נוסף, ומודיע "עליתי מהאפר". שיהיה. כמו כן, תמצאו שם את פול ווקר החתיך, לוטיקריס וכמובן את הכוכב ומפיק הסרט וין דיזל, שמסביר את ההצלחה המסחררת סביב סדרת הסרטים: "זה קדוש עבורי", הוא אומר ברצינות שיא, "הסיבה שזה מצליחה היא שאנחנו לוקחים את זה מאד מאד ברצינות".

חוץ מאת דיאטת ההשמנה הקבועה שלה, וואלה! סלבס לא לוקחת שום דבר ברצינות.

מהירה ולוהטת: ביקור הבזק של גל גדות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully