וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן פורנו: "השתתפתי באורגיה עם קים קרדשיאן"

שירות וואלה! סלבס

23.8.2012 / 10:18

השחקן טוען כי לפני 12 שנים בילה לילה סוער במיוחד עם כוכבת הטראש ועם עוד בחורה אלמונית. היא כמובן מכחישה. אה כן, יש גם תמונות בבגד ים. וואלה! סלבס שובבה

קים קרדשיאן חשבה שהחיים שלה סוף סוף עלו על המסלול הנכון, אז חשבה. אחרי שהסאגה עם בעלה לשעבר, קריס האמפריס, הגיעה לסיומה והיא סוף סוף חובקת זוגיות מלבלבת עם הראפר קניה ווסט, עכשיו הגיעה תורה של שערוריה חדשה.

שחקן הפורנו ג'וליאן ג'וקס, טוען כי לפני 12 שנים הוא בילה לילה סוער, שכלל לא מעט מעשים שהשתיקה יפה להם, עם כוכבת הריאליטי, בן זוגה ועם כוכבת פורנו נוספת בשם אמילי אן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא מכחישה, מאמינים לה? קים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי ג'וקס, הכוכבת הגיעה לאירוע נוצץ, עם בחור אלמוני, בתקופה בה הייתה נשואה למפיק המוזיקה דיימון תומס, והצליחה לסובב את ראשם של כל הנוכחים, "ברגע שקים נכנסה לחדר, כולם הסתכלו עליה", סיפר השחקן, "אף אחד לא הכיר אותה, אבל היא הייתה פנים חדשות ועוררה עניין רב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה סתם בעוד יום על החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי כמה ריקודים סוערים של קים ואמילי, המשיכו השתיים ביחד עם ג'וקס ובן זוגה באותו ערב לחדר פרטי, שם המשיכו את הריקודים רק בלי הבגדים.

אם אתם עדיין מנסים לדמיין את הסיטואציה, אולי התמונות שהקרדשיאן העלתה לדף הטוויטר שלה, יעזרו לדימיון שלכם לפרוח. את התמונות צילמה קים קי במהלך חופשה והחליטה לפרסם אותם בדיוק ביום הנישואין שלה ושל הגרוש האמפריס.

דובריה של קרדשיאן מכחישים את הסיפור.

וואלה! סלבס השתתפה פעם באורגיה עם יד ימין, יד שמאל ועם מראה ענקית. היה סוער במיוחד.

למי אתם מאמינים? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמינים לו? שחקן הפורנו וידידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully