וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך עירום: תמונות חושפניות של הארי מלאס וגאס

אתר הרכילות TMZ פרסם תמונות של הנסיך בעירום מלא, אשר על פי הדיווח צולמו במהלך משחק ביליארד חושפני שקיים עם חבריו בסוויטה במלון בעיר החטאים בסוף השבוע האחרון

מבוכה בממלכה: אתר הרכילות TMZ פרסם הלילה (רביעי) תמונות של הנסיך הארי בעירום מלא, אשר לפי הדיווח צולמו במהלך סוף השבוע האחרון, עת שהה הנסיך עם חבריו בסוויטה במלון בלאס וגאס שבארצות הברית. על פי הדיווח באתר, הנסיך וחבריו פשטו את בגדיהם במסגרת משחק ביליארד חושפני. הארי, כך דווח, "ירד לבר של המלון ופגש חבורה של בחורות לוהטות", אותן הזמין לסוויטת ה-VIP שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את הבנות הוא פגש בבר של המלון. הדיווח באתר TMZ/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחת התמונות, נראה הנסיך כשהוא עירום כביום היוולדו, מסתיר בשתי ידיו את איבר מינו, ובחורה – עירומה גם היא – נצמדת אל גבו. בתמונה אחרת, נראה הארי נצמד אל גבה של אחת הצעירות, כשישבנו חשוף לעדשת המצלמה. עם זאת, בדיווח האתר לא נאמר מי הן הנשים שלקחו חלק בהשתובבות. גורם במשפחת המלוכה אמר בתגובה לאתר: "אין לנו שום תגובה לתמונות בזמן זה".

רק לפני שבוע דווח כי הארי החל לצאת פיפה מידלטון, עם אחותה של גיסתו, הדוכסית קייט מידלטון. "הוא תמיד רצה את פיפה", סיפר מקור בבית המלוכה. "אבל עם הזמן התשוקה שלו אליה גדלה. היא לא בטוחה מה לעשות עם זה. היא מחבבת את הארי מאוד, אבל מתקשה להאמין שגברים אוהבים אותה בזכות עצמה - אפילו הארי".

עוד מבית המלוכה
דיווח: הנסיך הארי ופיפה מידלטון ביחד
גיבור היום: הנסיך הארי ”הציל חיי שחקן פולו”
מקליפורניה לאפגניסטן: הנסיך הארי לומד להטיס אפאצ’י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully