וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט הריאליטי צבי פורטל מתחתן

וואלה! סלבס

20.8.2012 / 11:25

הדייר הכי הומופוב בבית האח הגדול, החליט להתגבר על אהבתו לאביבית בר זוהר ובעוד כחודשיים הוא יישא לאישה את בת זוגו החדשה. וואלה! סלבס ממשיכה הלאה

לידיעת הגולשת אביבית בר זוהר: אם עדיין לא קיבלת הזמנה לחתונה של האקס שלך, צבי פורטל, כנראה שהיא אבדה בדואר, או שאת פשוט לא מוזמנת, מה שאגב, נשמע יותר הגיוני.

פורטל, שכזכור רגע לפני הכניסה שלו לבית התבטא נגד הומואים וגרם לסערה, התוודה רק לפני מספר חודשים, אל מול מאות אלפי צופים, על אהבתו לאישה ולריסים, החליט לוותר על הרומן עם אביבית ולהמשיך הלאה.

צבי פורטל. אביב חופי
שיהיה במזל/אביב חופי

לפני מספר ימים, כך מספרים מקורבים לפורטל, הוא כרע ברך, שלף טבעת והציע נישואין לבת זוגו בחודשים האחרונים. אם אתם ממש רוצים לדעת את כל הפרטים, לאישה לעתיד קוראים עופרה מאירה והשניים עתידים לעמוד מתחת לחופה כבר בחודש אוקטובר הקרוב באולמי "שמש אדומה" שבראשון לציון.

על פי מקורבים, השניים מאוהבים אחד בשניה ולמרות שהקשר הוא יחסית טרי, הם הבינו כבר מזמן שהם נועדו להיות ביחד והחליטו לא לבזבז זמן ולהתחתן.

וואלה! סלבס גם קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה לאחר שבוע ומיד הסכימה. ולא, זה לא הפריע לה שהוא עובד זר ועשה את זה רק בשביל הניירות.

מה צבי פורטל עשה בבר גייז?

הריב של צבי ואביבית

  • עוד באותו נושא:
  • צבי פורטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully