וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה על כריס בראון: "אני עדיין אוהבת אותו"

שירות וואלה! סלבס

20.8.2012 / 11:30

בראיון מיוחד לאופרה ווינפרי, שפכה הזמרת את ליבה והודתה שבראון, אותו גבר שהכה אותה נמרצות, הוא אהבת חייה וסיפרה כמה דאגה לו אחרי הפרשה. וואלה! סלבס נשמה של ברבור

אם גם אתם, ממש כמו וואלה! סלבס, חשבתם שריהאנה, היא הילדה הרעה של עולם המוזיקה, כדאי שתשכחו מהר מאוד מכל המחשבות האלו ותצפו בקטע הבא.

בראיון שנתנה רי-רי לכוהנת הגדולה, אופרה ווינפרי, היא מדברת בין השאר על האקס המיתולוגי שלה, כריס בראון ולא חוסכת בפרטים על האהבה הגדולה שהייתה להם ועל כל פרשת האלימות.

נראה שלמרות התמונות הקשות שהתפרסמו לאחר התקיפה, הזמרת מברבודס לא הייתה מודאגת מהסימנים הכחולים והצלקות שישארו לה, אלא דווקא למצבו הנפשי של אהובה האלים.

"למרות שהייתי פגועה וכעוסה, הרגשתי שהוא עשה את הטעות הזו כי הוא היה זקוק לעזרה. אבל אף אחד לא יגיד שהוא צריך עזרה, כולם יגידו שהוא מפלצת מבלי להסתכל על הנסיבות. הייתי מודאגת יותר בגללו".

אם לא די בכך, נראה שהזמרת כבר הספיקה לשכוח הכל ואפילו לסלוח לאקס שלה, היא מוסיפה עוד פרט על הקשר המתחדש: "התחלנו לעבוד שוב על החברות בינינו ועכשיו אנחנו חברים מאוד טובים ואנחנו לא מתכוונים לשנות את זה". למרות הקשר האפלטוני, ריהאנה מתוודה שזה עדיין קשה לה מהסיבה הפשוטה שיש לה רגשות אליו, "זה מביך כי אני עדיין אוהבת אותו", היא מתוודה ומוסיפה, "אני חושבת שהוא אהבת חיי. הוא האהבה הראשונה שלי".

אל תדאגו, לפי דבריה, היא לא מתכוונת לחזור לבראון, שבימים אלו יוצא עם הדוגמנית קארוצ'ה טראן, "אני חייבת להמשיך הלאה. אני סלחתי לו. זה לקח לי המון זמן. כעסתי במשך זמן רב, "אני באמת אוהבת אותו, לכן הדבר הכי חשוב לי שהוא יחיה בשלווה וימצא את השקט שלו". חמודה.

הגבר האחרון שהרביץ לוואלה! סלבס גם נח בשלווה. בבית חולים.

ממשיכה הלאה: ריהאנה מבלה עם חברים

לוהטת: ריהאנה חושפת ישבן עסיסי

מה דעתכם על הפרשה של ריהאנה וכריס? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully