וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ויעל גולדמן בדרך לחוף הים

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

16.8.2012 / 16:00

הטופמודל החליטה שהיא חייבת לעצמה רביצה מרגיעה על חוף הים ושיזוף טוב, לשם כך רתמה את חברתה יעל גולדמן. אורי פפר והבייבי הטריה היו רק בונוס. וואלה! סלבס ביץ' פארטי

בר רפאלי רגילה להחנות את הפיגורה המרשימה שלה על החופים הכי מפנקים ברחבי הגלובוס. אחרי שדגמה את קרני השמש המלטפות של הרביירה הצרפתית, מקסיקו, הוואי, דרום אפריקה, יוון ועוד, הבינה הבלונדה שהיא חייבת לענג גם את חופי ישראל בקצת זמן ביקיני, או שמא היא הבינה שהשמש בישראל הרבה יותר שווה.

בר רפאלי, יעל גולדמן, אורי פפר. ברק פכטר
לא רק דוגמנית, גם מוכשרת. בר מצאה חניה בתל אביב תוך חצי דקה/ברק פכטר

לצורך המשימה רתמה הרפאלי את חברתה הטובה והאמא הטריה יעל גולדמן והשתיים התכוננו ליום כיף על החוף הסודי החביב על הבינלאומית. מאחר וגולדמן היא אם במשרה מלאה, התנדבה ברבור לאסוף אותה מביתה שבאזור רחוב בן יהודה בתל אביב, שם גילתה שגם הבעל של הגולדמנית, אורי פפר נטול חולצה ובתם הבכורה, עמנואל ממתינים בחוץ.

בר רפאלי, יעל גולדמן, אורי פפר. ברק פכטר
הכי כיף. יעל, אורי הבייבי ושקית הזבל המשפחתית/ברק פכטר

בר המתוקה לא נבהלה מהחמולה, החנתה את רכב היוקרה שלה ומיד אצה רצה לבייבי הקטנה על מנת לפזר עליה מעט אבק כוכבים בינלאומי. בזמן שהברבורה התלטפה לה עם בייבי עמנואל והראתה לה איך לעשות פוזות של דוגמניות, האמא יעל זרקה את הזבל וטיפסה על הרכב של רפאלי בדרך לחוף הנסתר. וואלה! סלבס באמת היתה שמחה לחלוק עמכם את הלוקיישן של החוף בר המזל, אך רפאלי ממש רצתה לשמור אותו בסוד. נו שוין.

וואלה! סלבס מתלטפת עם תינוקות רק כשהיא רצה לראשות ועד הבניין. עד אז שיתרחקו ממנה!

איטס א מיריקל: גולדמן חוזרת לגזרה יומיים אחרי לידה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך ים? ככה בר נראית בביקיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully