וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור סושרד בדרך לטודיי שואו של NBC

וואלה! סלבס

15.8.2012 / 15:55

החגיגות בחייו של ליאור סושרד לא נפסקות: עדיין לא התאושש מהחתונה והוא כבר טס להופיע בתוכנית הבוקר של NBC בניו יורק. וואלה! סלבס תפוח גדול ושמנמן

אם חיפשתם את ליאור סושרד ולא ממש מצאתם, אז אל דאגה, הוא לא סתם מסנן את השיחות שלכם. רגע אחרי החתונה שלו בשבוע שעבר, סושורד ממשיך לעשות הרבה חיים ולא מעט כבוד מסביב לעולם. הבוקר (ד') כתב המנטליסט הבחשבון הפייסבוק שלו את ההודעה הבאה: "טס לניו יורק כדי להופיע בטודיי שואו של NBC, אחלו לי הצלחה. משם אני ממשיך למומבאי בהודו". ירוקים מקנאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכירו: ככה נראית המחלקה הראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא דיי בכל הטוב הזה, קברניטי הרשת פרגנו לכוכב הישראלי כרטיס טיסה במחלקה הראשונה והיוקרתית מאד. איך אנחנו יודעים את זה? כמה דקות לפני ההמראה, הקוסם החתיך פרסם עוד סטטוס, הפעם עם תמונה: " באמת שמוזר לשבת בכסא הקדמי ביותר במטוס... אין מולי כלום, קיר, הטייס יושב בדיוק מעלי...ושקטטטט שקטטטטט. ניו יורק here I come ".

אנשי התכנית הזמינו את ליאור על מנת לקדם את הספר החדש שהוציא. כשיסיים עם ענייניו בניו יורק, יטפס האמן העל חושי לעט מחלקה ראשונה ויטוס למומבאי שבהודו על מנת לתת לא פחות משש הופעות שונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריספקט. סושי ולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שליאור עושה כבוד בטלויזיה האמריקאית, ביוני 2011 התארח הסושרד בתכנית הלילה של ג'יי לנו, שם הצליח להמם את קים קרדשיאן וזאק אפרון. בהמשך הוזמן להופיע במסיבות פרטיות בביתם של ברברה סטרייסנד, ברוק ברק וארנולד שוורצנגר. מי אמר מגה סטאר ולא קיבל?

וואלה! סלבס הוזמנה להופיע בבית המשפט. זה המקום היחיד שלא מתיאשים ממנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי כיף לגעת לו בדלדול, ליאור וארנולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully