וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הנסיך הארי ופיפה מידלטון ביחד

שירות וואלה! סלבס

15.8.2012 / 10:47

הכל נשאר במשפחה: אתרים מעבר לים מדווחים כי הנסיך הארי ופיפה מידלטון החליטו סוף סוף לממש את אהבתם והם בתחילתו של קשר רומנטי. וואלה! סלבס קשרי משפחה

בריטניה חוגגת: אחרי שהנסיך ויליאם מצא את בחירת ליבו, קייט מידלטון, ונישא לה בחתונה ראוותנית שהפכה ליום חג בממלכה, עכשיו גם האח הקטן שם את ידיו על בחורה חמודה, שהיא, כמה אירוני, אחותה של הדוכסית מידלטון.

נראה שהאח הקטן, הבין שבמקום למצוא עושקת כספים תככנית, אולי עדיף שהכל ישאר במשפחה והחליט ללכת בדרכי אחיו הגדול ולצאת עם גיסתו. אחרי חודשים בהם נרמז על קשר רומנטי בין הארי לפיפה מידלטון, עכשיו מדווחים האתרים בחו"ל כי אהבתם סוף סוף התממשה. "הוא תמיד רצה את פיפה", סיפר מקור בבית המלוכה, "אבל עם הזמן התשוקה שלו אליה גדלה. היא לא בטוחה מה לעשות עם זה. היא מחבבת את הארי מאוד, אבל מתקשה להאמין שגברים אוהבים אותה בזכות עצמה - אפילו הארי".

הנסיך הארי, פיפה מידלטון. GettyImages
בקרוב אצלכם./GettyImages

לרלרן אחר שמקורב לצלחת ידע לספר שהארי, שיצא בעבר עם דוגמנית ההלבשה התחתונה צ'לסי דייבי, ניסה להימנע מלצאת עם פיפה מיד לאחר הנישואים של אחיו, על מנת שלא למשוך את תשומת ליבה של התקשורת, "החתונה של הארי וקייט היה הייתה תקופה שלא תשכח", סיפר המקור, "והארי לא רצה להרוס את החגיגות או למשוך תשומת לב מיותרת. הוא נהג בצורה מאוד בוגרת, למרות מה שאנשים חושבים עליו".

וואלה! סלבס רצתה לצאת עם האחות של בעלה, שהיא בעצם גם אחותה, כי היא התחתנה עם אח שלה. מבולבלים? גם אנחנו.

בואו לברך את הג'ינג'י וגיסתו המלכותית בעמוד הפייסבוק של וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully