וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו אביבית בר זוהר וטום קשתי במיטה?

וואלה! סלבס

14.8.2012 / 11:45

מישהו החליט שבר זוהר וקשתי יכולים להיות זוג מעולה בחיים האמיתיים, ושכר את שירותיהם של השניים לטובת צילומי קליפ. בתפריט: ליטופים במיטה. וואלה! סלבס מריירת

אביבית בר זוהר כוכבת "האח הגדול" וטום קשתי יוצא "המירוץ למיליון" מעולם לא חשבו להיות זוג, אבל אז הגיע הזמר ליאור מיארה והחליט שהשניים האלה דווקא נראים לא רע ביחד. אז במקום לארגן להם דייט רחוק מעיני המצלמות, מיארה הזמין את הכוכבים להצטלם לקליפ החדש שלו, ובבימויו של נהורי חובב ביטון. וכך, בזמן שאמיר אליהו נותן בפן נאלצו אביבית וטום לפתח רומן בזק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזו כימיה. בר זוהר וקשתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתסריט: בר זוהר וקשתי נדחסו אל תוך מיטה פוטוגנית בווילה יוקרתית באשדוד, כשברקע מתנגן שירו החדש של מיארה. דמותה של בר זוהר מגלה שדמותו של קשתי בוגד בה, והוא מבחינתו תוהה בעצב איך זה יהיה לחיות בלעדיה. במקביל ניתן לראות את השניים מבשלים, מתגפפים ומשתעשעים משל הם מנהלים זוגיות ארוכת שנים.

מקורות מהסט סיפרו לוואלה! סלבס שהכימיה בין שני הכוכבים היתה יוצאת דופן "הם נראו כמו זוג שיוצא כבר שמונה שנים ביחד", סיפר עד ראייה והוסיף, "זה הפתיע את כולם". אל דאגה, לפי יודעי דבר, נכון לעכשיו בין השניים לא מתבשל שום רומן אמיתי.

וואלה! סלבס הצטלמה לקליפ של הכוכב האיראני קמראן. למקרה ותהיתם מה התחיל את המשבר הפוליטי.

מה אתם אומרים על הזוגיות הפיקטיבית של אביבית וטום? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בחשבון הפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו זוגיות בת שמונה שנים. בר זוהר וקשתי במיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully