וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירז דרור התארסה

וואלה! סלבס

13.8.2012 / 10:03

נינט מאחורייך: הדוגמנית הבינלאומית קיבלה אתמול (א') הצעת נישואין מבן זוגה בשנים האחרונות ומיד אמרה: "איי דו". רוצים לדעת איך הוא הציע? וואלה! סלבס מחכה להצעה שלה

נראה שזה משהו באוויר שגורם לכל הרווקות הלוהטות לקבל הצעות נישואין מבני זוגן. אחרי נינט טייב, שקיבלה הצעה מיהודה לוי, ג'ניפר אניסטון שקיבלה הצעה מהחבר ג'סטין ת'רו, עכשיו, אחרי שש שנות היכרות, הגיע תורה של הדוגמנית הבינלאומית לירז דרור.

אם תהיתם, זו לגמרי השנה של הטופמודל, שרק לאחרונה הצטרפה למשפחת קסטרו בתור הפנים החדשות לצידה של גל גדות וחמש דקות לאחר מכן קטפה גם את תואר נערת תפוזינה בקמפיין חדש, שלמענו ויתרה על צבע שיערה ועברה לג'ינג'י.

לירז דרור בקמפיין ההלבשה התחתונה של קסטרו, אביב/קיץ 2012. גורן ליובונציץ'
שיהיה במזל./גורן ליובונציץ'

דרור, שרק לאחרונה אמרה בראיונות כי היא מקווה שתישאר לעד עם בן זוגה, איציק פינטו, והוא זה שגם יהיה בעלה כנראה ידעה על מה היא מדברת.

אתמול (א'), כינס פינטו את שתי המשפחות בבית הוריו שבסביון, לארוחת ערב שבושלה על ידי שף פרטי, ולצלילי פסנתרן שהביא במיוחד, כרע בן הזוג את הברך, שלף את טבעת יהלום ענקית ופלט את השאלה שכל בחורה רוצה לשמוע. דרור לא היססה ומיד השיבה בחיוב.

השניים הכירו לפני שש שנים, כשדרור הייתה תלמידה בת 15 ומאז לא נפרדו דרכיהם. לפני מספר חודשים עברו השניים לגור ביחד בראשון לציון וכעת, כאמור, הם מתחילים לתכנן את החתונה שלהם.

מסוכנות רוברטו אישרו את הפרטים

השאלה היחידה שוואלה! סלבס שומעת היא "מה את עדיין עושה פה"? חמש דקות לאחר הדייט הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • לירז דרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully