וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון מאחלת מזל טוב לנינט טייב

יוני פרוים

12.8.2012 / 14:34

מי אמר סכסוך? מי שמע על יריבות? שירי מימון ניצלה את הבמה ואיחלה לחברתה מכוכב נולד מזל טוב לרגל הנישואים. גם הראל סקעת ומארינה מקסימיליאן איחלו. וואלה! סלבס קולולו

צילום: דייב שחר, טל אנגלנדר

צילום: טל אנגלנדר, דייב שחר
עריכה: אמיר קוטיגרו

נראה שאין סכסוך בעולם או יריבות שאירוע משמח לא יכול לפתור. הנה, תראו את הסכסוך עתיק הימים בין הזוכה הגדולה של 'כוכב נולד 1', נינט טייב והיריבה שלה מאותם ימים, שירי מימון.

רגע לאחר שכל העולם ואישתו התבשר על הצעת הנישואים של יהודה לוי לנינט שלו, הגיעו כוכבי 'כוכב נולד' לדורותיהם, לחדר החזרות, על מנת לעבוד עם המתמודדים של העונה הנוכחית, לקראת תכנית ספיישל מיוחדת.

בזמן שנינט עבדה עם המתמודדת שלה, משתתפי העבר ניצלו את הבמה על מנת לאחל מזל טוב לחברה שלהם. בין אלה שאיחלו לטייב מזל טוב, הייתה גם מימון, שאמרה שהיא עדיין לא הספיקה לאחל לה באופן אישי אבל שיהיה במזל. לגבי עצות לחיי נישואין, הבלונדה טענה כי לא נראה שהיא צריכה ממנה עצות. תכל'ס, צודקת.

גם הנשואה הטרייה, מארינה מקסימילאן בלומין קרני, אמרה שהיא לא צריכה ממנה עצות "איזה טיפ אני יכולה להביא למישהי שנמצאת שש שנים בזוגיות?" וגילתה שמיד לאחר ההצעה היא הייתה בהופעה של נינט ומיד חיפשה את הטבעת על האצבע, "טבעת כל כך יפה".

אם תהיתם לגבי שאר המתמודדים, אז הראל סקעת למשל, לא ממש מתכנן על חתונה בקרוב. "אני לא לא מאמין בנישואים", אמר ומיד תיקן, "אני מאמין באהבה. ואם אני ארצה להתחתן, אני אתחתן".

וואלה! סלבס מאחלת לנינט שהיא תהיה מספיק חכמה בשביל להזמין אותה לחתונה שלה.

בלעדי: יהודה לוי מגיב להצעת הנישואים

מזל טוב: נינט ויהודה מתחתנים

לסיקור המיוחד של חתונת השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully