וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל גבריאלוב: "אני מפחדת לחטט בזבל בשביל ארוחה"

וואלה! סלבס

11.8.2012 / 0:00

גם השבוע וואלה! סלבס ערכה בוחן לסלב שהיא אוהבת. והפעם: מיכל גבריאלוב הקורעת ענתה על הכל והשאירה טעם של עוד. וואלה! סלבס סקס זה סקסי?

צלם: דייב שחר עריכה: רן צימט

"הכי סקסי בעיני זה סקס. תאכלס, זה הכי סקסי", הודיעה מיכל גבריאלוב בתחילת בוחן הפתע של וואלה! סלבס וירתה את יריית הפתיחה לראיון בזק קורע במיוחד.

"במקרה הטוב," הוסיפה גבריאלוב, "הדבר האחרון שאני אעשה לפני השינה יהיה סקס. אם אין אז אצחצח שיניים". גאונות. אל תתרשמו מהפתיחות של אחת השחקניות הכי קורעות ומוכשרות על המרקע שלכם, כשזה נוגע לענייני אקסים, היא משתתקת לחלוטין. כאשר נשאלה מה היא עושה כשהיא נתקלת באקס ברחוב התלבטה מעט הגבריאלוב והודיעה: "תלוי איזה אחד מהם, אני מתנצלת, יש לי לפחות עשרה!".

מיכל גבריאלוב. אביב חופי
מושלמת. גבריאלוב/אביב חופי

הקללה האהובה על גבריאלוב היא "ששששמן!", והחלום שלה זה משרה קבועה במשרד "עם תלושים וקבע!", אבל הפחד הכי גדול של מיכלי ההורסת, הוא "להיות זו שעוברת עם עגלת סופר ומחפשת בקבוקים ומחטטת בזבל בשביל ארוחה, מה שמסביר את זה שהיא היתה "ממש מבסוטה", אם היתה זוכה במיליון.
למי שהיה חייב לדעת, אם היתה לה אפשרות לשנות דבר אחד בעצמה, היא היתה משפצת בעיקר את האוזניים. מבחינתה כל השאר מושלם. צודקת.

גם וואלה! סלבס גם היתה משפצת את האוזניים אם היתה יכולה. ככה אולי הית מגדילה אותם ומצליחה לשמוע קצת יותר טוב מה מדברים עליה מאחורי הגב.

בוחן פתע: ענת הראל מספרת מה היתה עושה עם מיליון שקלים

בוחן פתע: קטלין רייטר הייתה רוצה להיות יותר רזה

בוחן פתע: מה יאנה יוסף עושה כשהיא נתקלת באקס ברחוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully