וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה לשעבר של איימי ויינהאוס נאבק על חייו

שירות וואלה! סלבס

9.8.2012 / 13:23

בלייק פילדר סיביל, בעלה לשעבר של הזמרת המנוחה, הולך בעקבותיה ובימים אלו נאבק על חייו בעקבות התמכרות לאלכוהול וסמים. וואלה! סלבס טראגית

פלאש בלייק: נראה כי בעלה לשעבר של הזמרת המנוחה איימי ווינהאוס, לא ממש למד לקח ממה שקרה לגרושתו בשנה החולפת.

אתרי רכילות מעבר לים מדווחים כי בלייק פילדר סיביל, מי שהיה נשוי לזמרת המנוחה ואז החליט להתגרש ממנה וגם לטנף עליה, נאבק בימים אלו על חייו בעקבות התמכרות לאלכוהול וסמים.

האתרים מדווחים כי צוות פרמדיקים הגיע לביתו לאחר שאם בנו, הזעיקה אותם. הצוות שהגיע למקום קבע כי עקב שתיית כמות האלכוהול גדולה, סיביל בלע את הלשון ונחנק. הבעל לשעבר הובהל מיד לבית החולים, שם הוחלט לחברו למכונת הנשמה, לאחר שסבל מקריסת מערכות.

בלייק פילדר סיביל איימי ויינהאוס. AP
בימים טובים יותר. בלייק ואיימי/AP

שרה אספין, אם בנו של סיביל מסרה לתקשורת כי היא מכינה את עצמה למקרה הגרוע ביותר בו הוא לא יתעורר ולא יתאושש מהמצב בו הוא נמצא. "הרופאים אמרו שהם לא יודעים לחזות מה יקרה", אמרה אספין, "הם שמו אותו במצב של תרדמת, על מנת לעזור לו".

עוד סיפרה בת זוגו של סיביל כי "לאחר כשעה הם נתנו לי להיכנס לחדרו ולהחזיק לו את היד. מאוחר יותר גיליתי שהם איפשרו לי זאת כי חשבו שהוא עומד למות".

כזכור, ווינהאוס וסיביל נישאו ב-2007, במיאמי ביץ' ולאחר כשנתיים, החליט הזוג החמוד לשים סוף ליחסים ביניהם ולהיפרד כידידים. כשנתיים אחרי הפריסה, ווינהאוס נמצאה ללא רוח חיים בדירתה ברובע קמדן שבלונדון.

וואלה! סלבס לא אוהבת סוף עצוב.

איימי וויינהאוס הובאה למנוחות בלונדון

נתיחת גופתה של איימי וויינהאוס: לא נמצאו סמים

לא נתפס: בלייק מספיד את איימי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully