וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום חתונה: נינט טייב ויהודה לוי

וואלה! סלבס

8.8.2012 / 12:27

פחות מיממה אחרי שפורסם כי הזוג המלכותי של הביצה הישראלית מתעתד לעמוד מתחת לחופה, וואלה! סלבס פשפשה באלבום התמונות שלה ונזכרה איך הכל התחיל. וואלה! סלבס נוסטלגית

הסיפור של יהודה ונינט התחיל בשלהי 2005, כאשר השניים הופיעו יחדיו על הבמה של מופע החנוכה הגראנדיוזי, "שיר נולד".
למרות ששני הכוכבים ניהלו מערכות יחסים באותה התקופה, הוא עם אפרת בוימוולד, והיא עם רן דנקר, עדי ראייה סיפרו שאי אפשר היה להתעלם מהניצוצות שעפו בין טייב ללוי.

מאוחר יותר באותה השנה, לאחר שוואלה! סלבס ריגלה אחר השניים, היא הבחינה שרכבו של לוי מחנה באופן תדיר וחשוד מתחת לביתה של מלכת הביצה הבלתי מעורערת של אותה התקופה. למרות שהשניים הקפידו להכחיש בכל תוקף את פשר הקשר, וואלה! סלבס התייצבה מדי ערב (כן, היא משועממת) והנציחה את הג'יפ השחור מחנה באישון לילה מתחת לדירה ועוזב לקראת בוקר.

כאשר לא יכלו להכחיש יותר, הזוג הכי נוצץ של הביצה יצא מהארון, טייב ולוי הודו שהם זוג מה שככל הנראה הצליח להטיל לחץ בלתי נסבל על הזוגיות של השניים. צלם הפפראצי של וואלה! סלבס תפס את הכוכים במהלך מריבת אוהבים צורמת. נינט בכתה, יהודה הרגיע ובסיומו של דבר השניים התחבקו ויישרו את ההדורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אחרי הפיאסקו בג'יפ השחור, טייב ולוי הבינו את הכוח המשותף שיש להם ביחד והחלו לפעול כיחידה אחת זוהרת במיוחד. השניים דהרו להשקות ואירועים ומיצבו את שמם בתעשייה בתור שני האנשים הכי נחשקים באזור.

אהבה אמיתית נמדדת כאשר בני הזו יכולים להרשות לעצמם לחלוק הכל. רגשות, חוויות ואפילו את ארון הבגדים. הסיפור של יהודה ונינט הפך לרציני, לפחות בעיני וואלה! סלבס כאשר התברר שלכוכבים אין בעיה לשאול בגדים זה מארונה של זו. שבועות לאחר שנינט הפציעה במעיל ירוק, יהודה עשה את אותו הדבר בדיוק. אם זה לא מרגש, אז מה כן?

מלבד דרמות זוגיות ומקצועיות, במהלך שש השנים שהם ביחד, נינט ויהודה עברו גם לא מעט מהפכים בלוק. בזמן שהיא עשתה קרחת, הוא האריך שיער, היא צבעה לסגול והוא הצמיח זקן, היא עשתה תספורת רוקיסטית והוא שינה לתספורת עליזה במיוחד לסדרה החדשה "משפחה". שנאמר: לא משעמם איתם.

ואז, כשנמאס לה, טייב חזרה לשחור והחלה להסתובב עם מטפחת על הראש. מרוב כל כך הרבה מהפכים, וואלה! סלבס התקשתה לזהות את הכוכבים האהובים עליה ביותר וכשהצליחה, נבהלה שהנינה שלה חזרה בתשובה.

במהלך הזוגיות המרגשת של שני הכוכבים, ניסו את מזלם מעבר לים. נינט נשלחה להקליט אלבום בליברפול ולהתחכך עם עניים בג'מייקה ויהודה הצטלם לסרט הוליוודי קטן. אבל התמונה המרגשת ביותר של השניים צולמה דווקא בטקס פרסי ה-MTV שנערך בשנת 2009 בברלין, שם היא גם הודתה שהתנהגה כאחרונת הטינאייג'ריות כשפגשה את בונו וביקשה תמונה.

אבל לא משנה כמה בני הזוג ניסו לטפח את הזוגיות, וניסו להתנהג כמו שני ציפורי אהבה ממוצעות, התקשורת העויינת תמיד התעקשה להתעסק במה שחשוב באמת. הלוק של נינט. כן, גם כשהכוכבת סתם ניסתה לעשות ליהודה שלה מסיבת הפתעה חביבה. תכל'ס, אנחנו אהבנו.

כמובן שהעיסוק התמידי בהם, לא תמיד מצא חן בעיניי הזוג המאושר, שהעדיף להרחיק את התקשורת מחייהם כמה שיותר. את הדירה במרכז תל אביב החליפו השניים לאחת בצפון הרחוק, את החביבות המירו בפנים רציניות ואת הביקורים באירועים הפכו לנדירים במיוחד. במקום בילויים בארץ, השניים אימצו את נתב"ג והפכו את המעבר בדיוטי פרי לתחביב האהוב עליהם.

כידוע, הצעת הנישואים התרחשה במהלך טיול משותף לאיטליה, שם כרע יהודה ברך והציע לנינה שלו הצעה שאי אפשר לסרב לה. אז נכון, הלוק האחרון של טייב מעמיד בסימן שאלה את כל פנטזיית הכלה הסטנדרטית, אבל היי, עם השניים האלה, תמיד צפויות הפתעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully