וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה הנוראית של גארי בארלו

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

7.8.2012 / 12:00

כוכב טייק ד'את הגיע בסוף השבוע האחרון לבית החולים, ביחד עם אישתו, שם התבשרו כי התינוקת שברחמה מתה. גארי: "אנחנו הרוסים". וואלה! סלבס משתתפת בצערם

טרגדיה פקדה בסוף השבוע האחרון את כוכב להקת "טייק דאת", גארי בארלו, ואישתו דוואן, כשהשניים הגיעו לבית החולים בלונדון, ושם התבשרו השניים כי התינוק שהיא נושאת ברחמה מת.

גארי בארלו. GettyImages
גארי בארלו/GettyImages

הזוג החמוד, הגיע בסוף השבוע האחרון לבית החולים, לאחר שאישתו של בארלו חשה לא בטוב. בבית החולים, לאחר בדיקות, בישרו הרופאים לשניים כי התינוקת שהיא נושאת ברחמה, לא בין החיים וילדו אותה.

לאחר הבשורה הטראגית, הוציא בארלו הודעה לעיתונות, בה כתב: "אנחו עצובים לבשר כי איבדנו את התינוק שלנו. פופי בארלו נולדה כשהיא לא בין החיים, ב 4 באוגוסט, בלונדון", אמר הכוכב והוסיף, "הפוקוס שלנו מתמקד כעת באירגון לוויה מכובדת ולהמשיך לאהוב את שלושת ילדינו בכל ליבנו. אנחנו מבקשים, בזמן כואב כזה, לכבד את פרטיותינו".

כאמור, לזוג שלושה ילדים, דניאל (11), אמילי (9) ודייזי (3). בשבועות האחרונים בארלו לקח חלק כשופט בתכנית הכישרונות "אקס פקטור" והתכונן למופע שלו עם טייק דאת, שאמור להיערך ביום ראשון הקרוב בטקס סגירת המשחקים האולימפיים.

וואלה! סלבס שולחת תנחומים.

בנו של ג'ון טרבולטה מת במהלך חופשה משפחתית

בנו של סילבסטר סטאלון מת במפתיע

בנה של אנה ניקול סמית' מת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully