וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי את החבר של ג'ניפר לופז בחנות מין לגייז"

שירות וואלה! סלבס

30.7.2012 / 10:38

אם זה הולך כמו ברווז, נשמע כמו ברווז ונראה כמו ברווז, זה כנראה החבר של ג'ניפר לופז. יותר ויותר שמועות על נטייתו המינית מצטברות בצהובונים. וואלה! סלבס גייז פרנדלי

אלוהי הדייטינג לא מרחמים על ג'ניפר לופז. אחרי ששידכו בין כוכבת הפופ למארק אנטוני הקנאי והעצבני (לפי דיווחים של מקורבים לזמרת), קיבלה הלטינה במתנה את קספר סמארט, רקדן הליווי החתיך (והגאה?) שלה.

קספר סמארט, ג'ניפר לופז. GettyImages
בשנה הבאה על המשאית של שירזי? סמארט הכי סטרייט/GettyImages

יותר ויותר "יודעי דבר" בביצה ההוליוודית מספרים שקספר הוא בכלל גיי בדימוס, שמדי פעם חוטא בשעשועי מין עם גברברים מזדמנים. אז נכון, כמעט על כל כוכב הוליוודי כזה או אחר נאלץ להתמודד עם שמועות בדבר המיניות המפוקפקת שלו, אבל על קספר הגיעה שמועה אחת יותר מדי.

קספר סמארט, ג'ניפר לופז. GettyImages
מה אתם רוצים ממנו? קאספר ולופז/GettyImages

מלכת דראג מפורסמת ובעלת ערוץ יו טיוב פעיל במיוחד, סיפרה למעריציה במהלך סוף השבוע, שכאשר הגיעה לחנות הסקס-הגאה החביבה עליה בניו יורק, גילתה לתדהמתה שבפנים מסתתר לא אחר מאשר החבר האטרקטיבי של לופז.

"בעלי המקום אמר לי שאי אפשר להתמודד עם זרם האנשים שרוצים לראות אותו בחנות", סיפרה והוסיפה, "בגלל זה הוא נעל את הדלת ונאלץ להבריח אותו מאחור". מעניין.

קספר סמארט, ג'ניפר לופז. GettyImages
גבר גבר, כן?/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה ששמועות על מיניותו המפוקפקת של סמארט מגיעות למדורי הרכילות. בעבר נשמעו שלל טענות מפי שותפים מיניים, לכאורה, של הרקדן החתיך, אשר אצו רצו לעיתונאים וסיפרו להם על לילות נטולי שינה ועמוסי הורמונים.

גם על וואלה! סלבס יש המון שמועות. הכל נכון.

אכזבה: ג'ניפר לופז לא תגיע לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully