וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: כוכבי "היפה והחנון" חוגגים

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

29.7.2012 / 11:00

בזמן שאתם צפיתם בכוכבי "היפה והחנון" נפרדים מהשיק המפוהק שלהם לטובת שידרוג טרנדי ונוצץ, הם בכלל חגגו את המהפך באיוונט עמוס סושי ושמפניה. וואלה! סלבס שינמוך

המהפך של כוכבי היפה והחנון התקיים אמנם לפני שנה, מה שהצריך את אלה שכבר נגעו במעיין המגניבות, לחזור שוב אל מחוזות החנוניות. בחמישי האחרון, שנה אחרי שעברו את השידרוג המיוחל, זכו החנונים , רגע לפני הקרנת פרק המייק אובר החגיגי, לטיפול חוזר.

היפה והחנון. אביב חופי
בלי ניתוחים פלסטיים, אבל עם נעליים צבאיות. ראובן ושיר/אביב חופי

כיאה למעמדם החדש כסלבריטאים נוצצים, כוכבי הריאליטי המצליח דהרו להם בזה אחר זה הישר אל תוך מסעדת "נאמוס" היוקרתית של מרינה קבישר ובעלה יקיר שעשוע, במרינת היאכטות בהרצליה.

היפה והחנון. אביב חופי
לוהטים פלוס. דלית ושחר/אביב חופי

ראובן מתוק, שהגיע ישר מהבסיס וסיפר שהוא מאוד עסוק, שכח את הנעליים בבית ולכן נאלץ להסתובב בנעליים צבאיות. במקום פגש מתוק את יבגני, שהציג את המראה החדש שלו מינוס 15 קילוגרמים, ממש כמו שירלי החנונית בדימוס שנפרדה מכמה קילוגרמים הודות לדיאטה שהיא עושה, ועל הדרך גם משיער הערווה שהולחם לפדחתה במסגרת התכנית, לטובת תסרוקת קצת יותר מתונה ואלגנטית.

היפה והחנון. אביב חופי
עדיין סקסי. אולג והודיה/אביב חופי

עוד הגיעו למקום: אולג (הערפד בדימוס) ששאל את כולם אם הוא עדיין סקסי וה"יפה" שלו, הודיה, שהסתובבו יד ביד לאורך כל הערב, וגרמו לכולם לחשוב שהם זוג. גם שחר ואדי החתיכים נראו כמי שהכי נהנו מהמפכים שלהם. ובצדק.

הבנות, אשר לשם שינוי ממש לא היו הסיבה למסיבה, הגיעו גם הן. סיגל זיידמן היתה עסוקה בסלולארי שלה, שיר ישר שעדיין חושבת שבן הזוג שלה צריך כמה ניתוחים פלסטיים, דלית זריהן המתוקה ועוד.

גם וואלה! סלבס עברה מהפך. מסמול, היא עברה ללבוש טריפל אקסטרא לארג'.

היפה והחנון. אביב חופי
מינוס פריזורה בעייתית וכמה קילוגרמים. שירלי ומייקל/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully