וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרסטר: "אני שונא אנשים שהולכים לריאליטי"

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

25.7.2012 / 18:56

ככה פתח כוכב "הישרדות VIP" את מופע הסטנד אפ שלו. כ-25 שנים אחרי "עלילות משה בעיר הגדולה". טל פרידמן: "אולי בעתיד נעשה משהו ביחד". וואלה סלבס צוחקת בלב

צילום: דייב שחר עריכה: רן צימט

עשרים וחמש שנים אחרי שעלה על הבמה לראשונה עם טל פרידמן, משה פרסטר חוזר לעשות סטנד אפ. המופע הקורע שלו נקרא משה פרסטר – מציאות" והוא מדבר בעיקר על התקופה המטורפת ביותר בחיו, זו שבילה לצדה של נטלי דדון ושות' ב"הישרדות VIP".

פרסטר, שלא ממש רוצה לתת ל-15 דקות התהילה שלו לחמוק, הזמין את החברים המפורסמים שלו לפרגן נוכחות במופע הפתיחה שהתקיים במסעדת ה"פריים", וגילה שהוא לא ממש מקנא בזוגיות החדשה של פרידמן ואיל קיציס, "אני האקסית המפרגנת", העיד על עצמו פרסטר, אני שמח שיש לו בן זוג חדש ושהם מצליחים".

הישרדות. שוקה כהן
כוכב! פרסטר/שוקה כהן

פרידמן, שפרגן נוכחות, הסביר שלא הגיע עם קיציס כי לא רצה לגרום למשה לקנא והבטיח שבעתיד הם עוד יעשו מופע משותף. חוץ מהשניים האלה היו שם גם בוקי נאה שגילה שהוא מעריץ את משה ושהתרגש מאד כשגילה את הכוכב לצדו במטוס, בדרך לתאילנד.

גם נטלי דדון סיפרה שהיא מעריצה של משה ואיתי שגב עוד מהילדות ושמבחינתה לבלות לצדם על האי היתה הזיה אחת גדולה. שגב, שהגיע נטול החברה החדשה שלו, מאיה רוטמן, גילה שלדעתו "עלילות משה" היתה המופע המצחיק ביותר בו נתקל בחייו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אסתי זקהיים. שוקה כהן
אסתי ופסטי, אה?/שוקה כהן

אסתי זקהיים, שחלקה עם פרסטר דירה בתחילת הקריירה גילתה שהיא מעריצה את האקס שותף וסיפרה שעל הדלת שלהם היה כתוב, "כאן גרים בכיף אסתי פרסטי". שנאמר: ביזאר זה פה.

עוד כוכבים שפינקו בנוכחותם היו אסף אשתר, עזאם עזאם, איריס בר און, מיכל שפירא ויואב שוורד ועוד לא מעט כוכבים ששמחו לראות את פרסטר חוזר למרכז העניינים.

וואלה! סלבס כתבה את עלילותיה בעיר הגדולה, אבל הכל הסתכם במשפט אחד: "יש למישהו חמישה שקלים? נתקעתי בלי כסף לאוטובוס".

בואו תראו מי עוד הגיע למופע של פרסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully