וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפה והחנון: החנונים עוברים מחנה אימונים

וואלה! סלבס | צילום: גיא קרן

27.7.2012 / 0:00

כמדי שבוע, גם הפעם וואלה! סלבס הניחה טלפיה על קטע קורע של "היפה והחנון" שמשום מה נפל בעריכה. ככה פותחים את סוף השבוע. וואלה! סלבס מהפך

יח"צ - חד פעמי

חשבתם שהמהפכים ההיסטריים של החנונים היו קלים ומשעשעים? תחשבו שוב. רגע לפני שפרצו לבמה כשהם נראים כמו גרסה משודרגת של עצמם, החנונים עברו מחנה אימונים בואכה מסכת עינויים מהיפות (והיפה) שלהם.

מייקל למשל, החליט שהוא חייב ללמד את אדי השברירי איך מנפחים שרירים, והזמין אותו לסשן אימונים. במקום לאפשר לאפרוח המתוק לנפח את שרירי המרשמלו שלו כמו שצריך, הניח עליו המייקל משקולות וצפה בו מזיע בשמחה.

היפה והחנון. ניר פקין, ניר פקין
כבר לוהטת, כן? מייקל ושירלי/ניר פקין, ניר פקין

בינתיים בצד השני של הווילה, החליטה גם שיר ישר, חביבת המערכת, שהיא חייבת לאמן את ראובן שלה בשחייה, הליכות וקפיצה בטרמפולינה. כאילו לא דיי בכל זאת, ישר גם הסבירה לראובן שהוא חייב להפסיק לאכול כדי לרדת במשקל. ועדיין לא התחלנו לדבר על הניתוחים הפלסטיים שהיא הציעה לו בשידור.

אז כדי לסכם את זה כמו שצריך, קבלו את משנתה של ישר הגאון: "זה לא העיקר לעשות לו מייק-אובר, להלביש אותו, לסרק אותו לעשות לו שעווה, ממש לא. כמה שאפשר לעשות אותו יפה והוא עדיין ישאר בלי שרירים, זה לא בדיוק הגבר שאני חולמת עליו". שירה.

וואלה! סלבס מאמינה בשרירים רק כשהם מחוברים לבן הזוג שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully