וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשאושרי כהן פוגש אקסית ברחוב?

וואלה! סלבס

20.7.2012 / 0:00

כמדי שבוע, גם הפעם וואלה! סלבס התקילה את אחד המפורסמים עם שאלות ברומו של עולם. אז מה הכי סקסי בעיני אושרי כהן? ומה היה עושה עם מיליון? וואלה! סלבס תוציאו מחברות

צלם: דייב שחר עריכה: רן צימט

צלם: דייב שחר
עריכה: רן צימט


ההדחה מ"הישרדות VIP", לא ממש השפיעה על אושרי כהן, אולי הבחור הכי קול בתעשייה, שהגיע לפרמיירת הסרט "הדילרים" ומצא את הזמן לענות על בוחן הפתע של לוואלה! סלבס.

מתברר שאם בחורות רוצות להרשים את כהן, כל מה שעליהן לעשות זה להיות בעיקר שקטות ונעימות, מסוג הבנות שלא נלחצות מכל דבר. מי שולא ממש היתה שקטה ונעימה ומצאה את עצמה בעמדת האקסית, לא צריכה לדאוג. כן סיפר שכשהוא פוגש אקסית ברחוב, הוא מאד נחמד אליה "אני מנשק אותה ומחבק אותה ומקווה שלא תספר לי על החבר החדש שלה."

אם אתם לא נמנים בין אלה שזכו להירדם לצדו של הכהן, אז מתברר שהדבר האחרון שהוא אוהב לעשות לפני השינה הוא לשחק באייפון "אני יודע שזה גרוע מאד", הוא מתנצל ומוסיף, "אבל אני אוהב לשחק משחקים דביליים כאלה." חמוד!

אז אם את אוהבת משחקי אייפון, את שקטה ונעימה, ואין לך בעיה לשמוע "פאקינג איי" (הקללה האהובה עליו) כמה פעמים ביום, אז אולי זכית בטיול מסביב לעולם. כהן סיפר שאם היו לו מיליון שקלים, היה יוצא לטיול ארוך ולא מפסיק לטוס. ככה זה כשהפחד הכי גדול שלך הוא שעמום ולא טיסות.

אז אחרי שהסכמנו שהוא חתיך, חמוד, רגיש ומקסים מתברר שלכהן יש גם חיסרון אחד גדול, שאותו היה שמח לשנות. "אם הייתי יכול", סיפר, "הייתי משנה את השיער שלי".

וואלה! סלבס היתה משנה את השיער שלה בבית השחי, אחרי הפרמננט, זה כבר לא אותו הדבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אושרי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully