וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגישה הראשונה של טום קרוז וסורי

שירות וואלה! סלבס | צילום: SPLASH

18.7.2012 / 11:00

לאחר שלושה שבועות בהם לא ראה את בתו, טום קרוז נפגש עם סורי, שמצידה לא התרגשה כל כך ונרדמה עליו בזמן שהצלמים מפלישים עליהם. וואלה! סלבס לא בלי בתי

גירושים הם לא דבר קל לילדים, זה ידוע. במיוחד כשלהורים שלך קוראים טום קרוז וקייטי הולמס וכל צעד שלהם מסוקר בכלי התקשורת.

שלושה שבועות אחרי שהתגרשו בקול תרועה גדול שכלל הכפשות, מעקבים לכאורה של אנשיו של קרוז אחרי הולמס ובתה ואפילו תאונת דרכים אחת, אשר כבר יש מי שמוכן לחבר אליה את קורז, השחקן סוף סוף נפגש עם בתו האהובה.

טום וסורי קרוז. ספלאש
מאמי, את כבדה לי. טום וסורי/ספלאש

המפגש התרחש אתמול (ג') בשעות הערב, כשטום הגיע לאסוף את סורי משיעור התעמלות בשכונת צ'לסי שבניו יורק ומשם המשיכו השניים לביתו של האב הגאה. למרות הזמן הרב שעבר מאז המפגש האחרון, נראה שהילדה הקטנה לא ממש התלהבה מהפגישה ונרדמה בזרועותיו של השחקן המסוקס, שנאלץ להתמודד לבדו עם הפלאשים של הצלמים.

אם אתם דואגים לקייטי שנשארה לבד בבית, אתם יכולים להפסיק. צהובון ה"סטאר" האמריקאי מדווח כי מאז הגירושים, הולמס מתנחמת בזרועותיו של הארוס שלה לשעבר, כריס קליין, איתו יצאה לפני שהכירה את קרוז.

המגזין מדווח כי קליין העביר לא פעם את הלילה בביתה של הולמס שבניו יורק מאז הפרידה וכי מאז ההודעה על הגירושים הוא מלווה אותה ותומך בה. וכמובן שאי אפשר בלי קצת דרמה. הצהובון מדווח שקרוז, ששמע על הקשר, רתח מעצבים והחליט לחזור לניו יורק, להזכיר לכולם שהוא עדיין בתמונה. כבר הספקנו לשכוח.

וואלה! סלבס לא שוכבת עם האקס. היא פשוט לא בעד מיחזור

קייטי הולמס ובתה היו מעורבות בתאונת דרכים

קייטי לא לבד: ניקול קידמן תמכה בקייטי לפני הגירושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully