וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "מתחילים טורניר שבסיומו נקבל נבחרת טובה יותר"

17.7.2012 / 11:35

נבחרת ישראל בכדורסל מתכוננת למשחק ההכנה מול בלארוס (16:30), המאמן אריק שיבק: "כולם כשירים, נתרגל מה שצריך"

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (שלישי) אימון מסכם לקראת המשחק שלה אחר הצהריים מול נבחרת בלארוס (16:30) בפתיחת טורניר Aerosvit Cup ביוז'ני, אוקראינה. כל 14 שחקני הסגל לקחו חלק באימון, כולל גל מקל שלא התאמן אמש. הצוות המקצועי שם דגש על התקפות מעבר ושיפורים וחידודים אחרונים לקראת המשחק הערב.

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים היום את הקמפיין מבחינת משחקי אימון. אתמול בערב היה לנו אימון טוב למרות העייפות והפציעות הקטנות של רוט, יבזורי ומקל. אבל אלה דברים קטנים, לא דברים רציניים. היום באימון בבוקר כולם היו כשירים. אנחנו מתמקדים בעצמנו, לא מסתכלים על היריבות שלנו. חוזרים על התנועות, חוזרים על החוקים. אנחנו מכירים קצת את היריבה אבל אנחנו נתרגל את הדברים שאנחנו צריכים לתרגל למרות חסרונם של שחקנים כאלה ואחרים. אנחנו מתחילים טורניר שבסיומו אנחנו מקווים לקבל נבחרת ישראל טובה יותר".

לגבי חלוקת הדקות הצפוייה במשחק היום ובטורניר עצמו אמר שיבק: "זה טורניר אימון, לא טורניר רשמי, במשחקי אימון כולם יכולים לשחק, כולם יקבלו את הדקות שלהם וכמובן שנחלק את הדקות במהלך כל הטורניר, כי אי אפשר לשחק במשחק אחד 14 שחקנים. יהיו משחקים ששחקנים מסוימים יקבלו פחות דקות, אבל בסך הכל הכוונה היא שכל אחד יקבל את הדקות שלו במהלך הטורניר".


כל משחקי הטורניר יועברו בשידור וידיאו ישיר באתר האינטרט של האיגוד האוקראיני http://www.ukrbasket.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully